عکس؛ اوبامیانگ به همراه همسر و فرزندانش، «هری پاتر» شدند!

عکس؛ اوبامیانگ به همراه همسر و فرزندانش، «هری پاتر» شدند!

خبرگزاری فوتبالی - پیر امریک اوبامیانگ مهاجم گابونی برای تولد فرزندانش لباس جادوگری به تن کرد تا 48 ساعت پس از ثبت دو گل و درخشش در فینال جام حذفی انگلیس بتواند عملکردی جادویی از خودش ارائه بدهد.

به گزارش فوتبالی، ستاره 31 ساله آرسنال جشن تولدی با تم و طرح هری پاتر برای تولد فرزندانش پیر چهار ساله و کورتیس 9 ساله برگزار کرد.اوبامیانگ پس از درخشش در ترکیب آرسنال مقابل چلسی که نقشی کلیدی در قهرمانی در جام حذفی ایفا کرد، روزهای خوبش را با جشن گرفتن در کنار فرزندانش با یک تولد جالب تکمیل کرد.کل خانواده لباس جادوگری به سبک شخصیت معروف هری پاتر به تن کردند. از سویی تصویری از هری پاتر هم در این عکس دیده می شود که روی آن نوشته شده است:" پیر و کورتیس، چهار و 9 ساله شدند."

در میز مقابل خانواده اوبامیانگ تعداد قابلت وجهی از کاپ کیک ها و کیک تولد دیده می شود. حتی برای کیک تولد هم از کلاه جادویی مجموعه کتاب های هری پاتر استفاده شده است. کلاهی که برای گروه بندی شخصیت ها در زمان ورودشان به مدرسه "هاگوارتز " استفاده می شد.ستاره گابونی در توصیف این تصویر نوشته است:" پیر به مناسبت تولد چهار سالگی خود آماده رفتن به مدرسه هاگوارتز است. دوستت دارم گسرم."

این تصویر با استقبال گسترده ای در شبکه های اجتماعی همراه شده و حتی یان رایت،اسطوره آرسنال برای آن لایک زده است. 

در حال حاضر هواداران آرسنال امیدوار هستند تا مدیران تیمشان بتوانند قرارداد اوبامیانگ را تمدید کنند. او توانست به آرسنال کمک کند تا چهاردهمین قهرمانی جام حذفی خود را کسب کند.

4125