تورس: پیشرفت زیر نظر گواردیولا یک رویاست

تورس: پیشرفت زیر نظر گواردیولا یک رویاست

خبرگزاری فوتبالی - فران تورس، وینگر 20 ساله‌ی اسپانیایی، با پیوستن از والنسیا به منچسترسیتی تبدیل به اولین خرید تابستانیِ آبی آسمانی ها شد. بازیکنی که از این انتقال خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبالی، فران تورس که یکی از آینده دار ترین وینگر های جهان به شمار می‌رود با رقمی معادل 21 میلیون پوند از والنسیا به منچستر سیتی پیوست. او با توجه به شرایطی که در پی همه‌گیر شدنِ ویروس کرونا به وجود آمده است. تست های پزشکیِ خود را در اسپانیا پشت سر گذاشت اما پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس به منچستر رفته و برای منچسترسیتی در دسترس خواهد بود. تورس اولین خرید پپ گواردیولا در این تابستان است. مربی‌ای که همواره به جذب بازیکنان اسپانیایی علاقه داشته است.

فران تورس به وبسایت رسمی باشگاه منچسترسیتی گفت:" من از پیوستن به سیتی بسیار خوشحالم. هر بازیکنی می خواهد در تیم های هجومی حضور داشته باشد و منچسترسیتی یکی از بهترین تیم های هجومی در جهانِ فوتبال است. پپ سبکی کاملاً باز و تهاجمی که من دوست دارم را مورد استفاده قرار می‌دهد.او یک سرمربیِ با سابقه و اثبات شده در زمینه‌ی پیشرفت دادنِ بازیکنان است. اینکه او قرار است پیشرفت مرا تحتِ نظر بگیرد، رویایی است. سیتی در 10 سال گذشته جام‌های زیادی کسب کرده و امیدوارم بتوانم در ادامه‌ی این موفقیت نقش داشته باشم."

1470