بازیکنی که تا آستانه مرگ رفت و پس از یک سال به فوتبال برگشت

بازیکنی که تا آستانه مرگ رفت و پس از یک سال به فوتبال برگشت

خبرگزاری فوتبالی - فن ولفسوینکل، بازیکن تیم بازل بالاخره به میادین فوتبال برگشت. این مهاجم 31 ساله هلندی که یک سال پیش در حین بازی بازل و لاسک در مرحله راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا دچار ضربه مغزی شده بود و تا آستانه مرگ رفته بود، به میادین فوتبال برگشت چرا که لیگ سوئیس از دیروز از سر گرفته شد و این بازیکن هم بالاخره به میادین رسمی بازگشت.

به گزارش فوتبالی، فن ولفسوینکل در مصاحبه با بی بی سی در مورد بازی مذکور و ضربه مغزی شدنش گفت:" هولناک بود. انتظار چنین اتفاقی را نداشتم. وقتی مصدوم می شوی می دانی که با تمرین کردن می توانی ریکاوری کنی و برگردی اما در مورد این مشکل نمی دانستم که چقدر خطر وجود دارد و چه زمانی می توانم برگردم. چند روز بسیار مشکل را در بیمارستان داشتم."

بازیکن اسبق رئال بتیس پس از ماه ها ریکاوری بالاخره با نظر پزشکان به میادین برگشت. این مهاجم می گوید که ماه های اخیر برایش خیلی مشکل بوده اند:"شش ماه نتوانستم بازی کنم. حتی حق تمرین کردن یا هیچ کار مربتط به فوتبال را نداشتم. در اولین روز پس از خروج از بیمارستان، گل خریدم تا به نوعی از همسرم عذرخواهی کنم که قرار است چند ماه مزاحم او باشم. البته خودش هم فهمید که با او شوخی می کنم. راستش حتی نمی توانستم فوتبال ببینم چون شرایطم باعث شده بود تا ذهنم آشفته باشد و تحمل دیدن بازیها را نداشتم."

4125