وقتی دخیا از دیدن بدل خودش شگفت زده شد!

وقتی دخیا از دیدن بدل خودش شگفت زده شد!

خبرگزاری فوتبالی - داوید دخیا دروازه بان اسپانیایی منچستریونایتد در شبکه های اجتماعی تصویری را به اشتراک گذاشته که با واکنش های زیادی همراه شده است. در حقیقت به نظر می رسد که این بازیکن فردی را پیدا کرده که شباهت زیادی به خودش دارد و به نوعی بدل خود را کشف کرده است!

به گزارش فوتبالی، داوید دخیا تصویری از شخصی منتشر کرده که در حال مصاحبه با اسکای اسپورت است و به شکل عجیبی شباهت به خودش دارد. در حقیقت به نظر می رسد که این فرد نسخه پیر شده دروازه بان تیم ملی اسپانیا باشد. اما فرد مذکور چه کسی است؟ کاربران شبکه های اجتماعی خیلی سریع جواب را پیدا کردند: استوارت کتل‌ول بازیکن اسبق فوتبال اسکاتلند و سرمربی تیم راس کانتی در لیگ دسته اول فوتبال کشورش.  این فرد شباهت زیادی به دخیا دارد و چه بسا اگر هواداران او را در خیابان ها فکر کنند، تصور کنند که با دروازه بان شیاطین سرخ مواجه شده اند.

دروازه بان منچستریونایتد تصویری از استوارت منتشر کرده که به نظر می رسد کاملا از دیدن این شباهت شگفت زده شده چرا که شکلک تعجب را هم ضمیمه آن کرده است.  این تصویر با واکنش های زیادی در صفحه توییتر مواجه شده است. مارکوس رشفورد هافبک انگلیسی منچستریونایتد با شکلک خنده نشان داد که این اتفاق برایش خیلی بامزه بوده است. یک کاربر به شوخی نوشته است :" انگار دخیا و روی کین با هم صاحب فرزند مشترک شده اند." و یک فرد دیگر نوشته است:" دخیا همزمان هم دروازه بانی می کند و هم مربیگری." و دیگری هم نوشته است:" شاید هیچ وقت نتوان فهمید که کدام دروازه بان منچستریونایتد هستند و کدام سرمربی راس کانتی."

4125