بارسلونا مهاجمی را که شش ماه پیش خرید، به وستهام می‌فروشد

بارسلونا مهاجمی را که شش ماه پیش خرید، به وستهام می‌فروشد

خبرگزاری فوتبالی - مارتین برایتویت مهاجم دانمارکی شش ماه پیش با مبلغ 18 میلیون یورو از لگانس به بارسلونا ملحق شد. در آن زمان انتقال وی با جنجال های زیادی همراه شد. 

به گزارش فوتبالی، لگانسی ها که در حال حاضر به لیگ دسته دو اسپانیا سقوط کرده اند، به هیچ وجه بارسلونا را به این انتقال نبخشیدند. در حقیقت بارسلونا تصمیم گرفت که دمبله مصدوم را از لیست خط بزند و با پرداخت رقم فسخ قرارداد برایتویت و بدون اجازه لگانس، این بازیکن را بخرد. لگانس در آن زمان به شدت عصبانی شد چرا که هر چند که پول نقد دریافت کردند اما  با توجه به این که پنجره نقل و انتقالات زمستانی بسته شده بود، بر اساس قوانین آنها نمی توانستند که جایگزینی را به خدمت بگیرند و عملا خط حمله تیمشان تضعیف شد و در نهایت سقوط کردند.

به هر صورت به نظر می رسد که سرنوشت برای برایتویت چندان خوب پیش نرفت. این بازیکن پس از شش ماه و فقط 9 بازی در بارسلونا که یک گل ثبت کرد، حالا در لیست فروش قرار گرفته است. بازیکن 29 ساله دانمارکی تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد اما کاتالان ها می خواهند او را روانه لیگ برتر کنند. برایتویت در نیم فصل اول در لگانس شش گل به اتمام رسانده بودند. بارسلونا مذاکراتی جدی با وستهام داشته تا این مهاجم را با 20 میلیون یورو راهی تیم انگلیسی کند. بدین ترتیب دوران مهاجم دانمارکی در نیوکمپ به شدت کوتاه خواهد بود.

4125