کری خوانی نیمار برای رقبا: در بهترین شرایطم از زمان پیوستن به پاریس هستم

کری خوانی نیمار برای رقبا: در بهترین شرایطم از زمان پیوستن به پاریس هستم

خبرگزاری فوتبالی - نیمار درست  سه سال پیش در چنین روزی به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد و با 222 میلیون یورو از بارسلونا به پی اس جی ملحق شد. 

به گزارش فوتبالی، بازیکن برزیلی در پی اس جی مجموعا 9 جام کسب کرده، 70 گل زده و 36 پاس گل داده است. آمار او درخشان بوده اما همچنان در لیگ قهرمانان اروپا موفق نبوده است.  نیمار به بهانه سه ساله شدن انتقال خود با سایت پی اس جی گفت:"در این سه سال تجربیات زیادی به دست آوردم. لحظات بزرگ اما در عین حال مشکلی را داشتم، به خصوص زمانی که نمی توانستم به علت مصدومیت ها بازی کنم. با کمک هم تیمی هایم توانستم تمرکزم را بیشتر کنم و با عملکرد جامها را به دست آوردم. هواداران ما با تعهد به تیم در هر لحظه ظاهر می شوند و پشت ما هستند."

بازیکن اسبق بارسلونا همچنین برای حریفان پیش روی تیمش همچون آتالانتا کری خواند و گفت که در بهترین شرایط خود از زمان پیوستن به پی اس جی به سر می برد. وی اظهار داشت :" حس می کنم که در بهترین شرایطم از زمان پیوستن به پی اس جی قرار دارم. خانواده ای را تشکیل دادیم که اهداف مشخصی داریم. می خواهیم فصل را با قهرمانی اروپا به اتمام برسانیم و تمام تلاش خود را برای دستیابی به این هدف به کار بگیریم."

4125