کونته: در اینتر درمورد ما صحبت می‌کنیم نه من

کونته: در اینتر درمورد ما صحبت می‌کنیم نه من

خبرگزاری فوتبالی - آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی اینتر، پیش از دیدار فرداشب تیمش مقابل ختافه، لیگ اروپا را رقابتی مهم برای اینتر قلمداد کرد.

به گزارش فوتبالی، لیگ اروپا مجددا از سر گرفته می‌شود و اینتر با ختافه روبرو خواهد شد. آنتونیو کونته گفت:" مهم نیست که این بازی ها برای من مهم باشد یا نه، این رقابت ها برای همه مهم است، به خصوص برای اینتر. درموردِ ما صحبت می کنیم و نه من. باید بهترین تلاش خود را بکنیم تا حسرت نخوریم. ما نمی دانیم که بهترین چیزهایی که برایمان اتفاق می‌افتد چیست، اما مهمترین چیز این است که هیچگاه احساس حسرت و پشیمانی نکنیم. فشار مناسب است، ما در کورس قهرمانی بودیم تا بتوانیم جایگاه مهمی را حفظ کنیم، با وجود اینکه تیم دیگری در لیگ قهرمان شد. در سه بازی اخیر پیشرفت هایی داشتیم و امیدوارم فردا قدم دیگری برداریم. می‌خواهم تیم به آنچه انجام شده است ادامه دهد."

کونته در ادامه درمورد رویارویی با ختافه گفت:" ما آنها را مورد بررسی قرار داده ایم. در برابر تیم های بزرگ اسپانیا بازی های غیرمنتظره ای انجام داده اند، این در مورد قدرت و مقاومت این تیم است. آنها با پاس های بلند بازی می کنند، روی توپ های دوم حساب باز می کنند، مهاجمانی قوی و فیزیکی دارند که با برگشت به عقب به دفاع کمک می‌کنند. ما باید ثابت کنیم که شایسته‌ی عبور از این مرحله هستیم. اگر بهتر باشیم صعود می‌کنیم و اگر نه کنار خواهیم رفت. برنده ها اعتماد به نفس و اطمینان دارند. من چیزی غیر از این نمی بینم. پیروزی هرگز آسان نیست و اگر این کار را انجام دهید، به این معنی است که شما به سطحی رسیده اید که می تواند جایگاه مهمی باشد. این یک رقابت مهم برای ماست، پیروزی به روند پیشرفت و ایجاد اعتماد به نفس کمک می کند. اجتناب ناپذیر است که ما باید پیروز شویم."

1470