بن ناصر: می‌خواهم توپ را در سریع‌ترین زمان ممکن به زلاتان برسانم

بن ناصر: می‌خواهم توپ را در سریع‌ترین زمان ممکن به زلاتان برسانم

خبرگزاری فوتبالی - اسماعیل بن ناصر، هافبک الجزایری میلان، گفت که هر وقت توپ را می‌گیرد سعی می‌کند تا در سریع ترین زمان ممکن آن را به زلاتان ابراهیموویچ برساند.

به گزارش فوتبالی، بن ناصر که تابستان گذشته از امپولی به میلان آمد، توانسته جایگاه ثابتی را در تیم استفانو پیولی بدست بیاورد. اسماعیل بن ناصر گفت:" این دومین سال بازی من در ایتالیا بود و هنوز هم در اینجا هستم، به نظرم در حال پیشرفت هستم و قطعاً چیزهای زیادی یاد می گیرم. به نحوه‌ی بازی مارکو وراتی و تیاگو آلکانتارا نگاه می‌کنم. تیاگو خیلی خوب است. باید تا حد امکان توپ را از دست ندهم و از دست دادنِ توپ را به صفر برسانم. باید هر وقت توپ را گرفتم، متمرکز شوم. همیشه باید در مرکز میدان باشم و بازی را بخوانم و سریع نگاه کنم. در حال حاضر تمام این کار ها را انجام داده‌ام اما باید در این امر بهتر شوم."

بن ناصر معتقد است که حضور زلاتان ابراهیموویچ در میلان در رشد این تیم تاثیر زیادی داشته است. او گفت:" او بهترین بودن را می‌خواهد. همیشه وقتی اطراف زلاتان باشید، نمی توانید اشتباه کنید. او شما را به بازیکن بهتری تبدیل می کند. او اینگونه است. وقتی با بازیکنی مثل او بازی می کنید، می خواهید در اسرع وقت توپ را به او بدهید، حتی اگر راهکار های دیگری هم وجود داشته باشد. توپ را به او می دهم تا او بتواند آنچه را که می خواهد انجام دهد. من خیلی دنبالش می گردم."

1470