چلسی به دنبال جذب محصول آکادمی بارسلونا

چلسی به دنبال جذب محصول آکادمی بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - ژاویر امبویامبا دفاع وسط 18 ساله‌ی هلندی که محصول آکادمی بارسلونا است، قرار است در هفته آینده تصمیمی درباره باشگاه بعدی خود اتخاذ کند. چلسی یکی از باشگاه های لیگ برتری است که در پی جذب این بازیکن است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 18 ساله به عنوان یکی از استعدادهای سرشناس در رده سنی خود محسوب می شود و در حال حاضر پیشنهادات مختلفی را از تیم های اروپایی دارد و پیوستن به چلسی و رفتن به لیگ برتر می‌تواند یکی از گزینه‌های جذاب برای او باشد. به نظر می‌رسد که چلسی بزرگترین مشتری او در انگلیس است، اگرچه به ادعای برخی رسانه‌ها پنج باشگاه انگلیسی به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند.

پیش‌تر گفته می‌شد که غول دیگر فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید هم به دنبال جذب این استعداد است اما بعید است که با توجه به رقابت رئال و بارسا چنین انتقالی امکان پذیر باشد. از طرفی نام اینتر میلان هم پیرامون این مدافع جوان مطرح می‌شود و رفتن به فوتبال ایتالیا و پیشرفت زیر نظر آنتونیو کونته هم می‌تواند یکی از مسیر هایی باشد که ژاویر امبویامبا برای آینده‌اش انتخاب می‌کند.

ژاویر امبویامبا که در حال حاضر 18 سال دارد و محصول آکادمی بارسلوناست یکی از مستعد ترین و آینده دار ترین مدافعان حال حاضر جهان به شمار می‌رود.

1470