مدافع رم: در 15 سالگی پدرم را قانع کردم تا به خاطر ماتراتزی خالکوبی کنم

مدافع رم: در 15 سالگی پدرم را قانع کردم تا به خاطر ماتراتزی خالکوبی کنم

خبرگزاری فوتبالی - جانلوکا مانچینی، مدافع ایتالیایی آ اس رم، گفت که مارکو ماتراتزی که با تیم ملی در سال 2006 قهرمان جهان شده بود از کودکی الگوی او بوده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع رم داستان خال‌کوبی خود را تعریف کرد و گفت که علت این کار، علاقه‌ی خاصی بوده که او به ماتراتزی داشته است. مانچینی گفت:" من به دلیل ماركو ماتراتزی شماره 23 را خال کوبی كردم. من همچنین شماره‌ی 23 را برای پیراهنم به خاطر او انتخاب کردم، از نظر من او کنار اسطوره‌ای مثل مایکل جردن قرار می‌گیرد."

جانلوکا مانچینی گفت خانواده‌اش هوادار اینتر بوده‌اند و مارکو ماتراتزی از کودکی الگوی او بوده است به طوری که پدرش به او اجازه داده از 15 سالگی شماره‌ی 23 را خالکوبی کند. او گفت:" من در خانواده ای اینتری به دنیا آمدم و حتی مدافع هم نبودم، اما وقتی روحیه‌ی فوق العاده‌ی او را دیدم و دیدم که چگونه با پای چپش بازی می‌کند، کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم. او همیشه شماره 23 بوده است. این اولین خال کوبی من بود. پدرم هوادار اینتر بود، من 15 ساله بودم و با انتخاب شماره‌ی مارکو ، پدرم را قانع کردم. این کار به روشی صمیمانه صورت گرفت."

مدافع رم در ادامه گفت:"  او مدافعی بود که گل های زیادی می‌زد. در جام جهانی 2006 وقتی که او اولین گل را مقابل جمهوری چک به ثمر رساند او را دوست داشتم، این یک جرقه بود. بعد از آن من تمام کلیپ هایش را تماشا کردم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که با او ملاقات کنم، هر چند وقت یکبار با هم صحبت می کنیم و من از او نصیحت می‌خواهم، او برایم مانند یک بت است."

1470