بالاتر از کریستیانو رونالدو، دیبالا بهترین بازیکن فصل سری آ شد

بالاتر از کریستیانو رونالدو، دیبالا بهترین بازیکن فصل سری آ شد

خبرگزاری فوتبالی - پائولو دیبالا، هافبک آرژانتینی یوونتوس، پس از قهرمانی با بیانکونری در اسکودتو به عنوان بهترین بازیکنِ این فصل سری آ انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، سازمان لیگ سری آ، با اعلام بهترین بازیکنان این لیگ در فصل 2019/20، پائولو دیبالا را به عنوان بهترین بازیکنِ این فصل از سری آ برگزید. پائولو دیبالا در این فصل از سری آ در 33 بازی که برای یوونتوس انجام داده بود، 11 گل به ثمر رسانده و 11 پاس گل هم داده بود. دیبالا از زمان آمدن کریستیانو رونالدو به یوونتوس، همواره سعی کرده است تا با او هماهنگ شود و نقش جدیدی را در تیم داشته باشد اما به نظر می‌رسد با آمدن مائوریسیو ساری به یوونتوس او عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی داشته است.

کریستیانو رونالدو، که در این فصل 31 گل به ثمر رساند اما نتوانست آقای گل لیگ ایتالیا شود، در اولین فصل حضور خود در یوونتوس این جایزه را برده بود، اما اکنون این دیبالاست که به عنوان بهترین بازیکن این فصلِ سری آ انتخاب شده است. این انتخاب بر اساس یک سری داده‌ی آماری و به طور سیستمی انجام گرفته است.

همچنین شزنی به عنوان بهترین دروازه‌بان، استفان دی فرای به عنوان بهترین مدافع، چیرو ایموبیله به عنوان بهترین مهاجم، آلخاندرو گومز به عنوان بهترین هافبک و دیان کولوسوسکی به عنوان بهترین بازیکن جوان برگزیده شد.

1470