تقابل رحمان-یحیی؛ همبازیان سابق و رقبای امروز

تقابل رحمان-یحیی؛ همبازیان سابق و رقبای امروز

خبرگزاری فوتبالی- مدافع سابق پرسپولیس روز جمعه در مسئولیت جدید به عنوان مدیر فنی ذوب آهن روی نیمکت این تیم خواهد نشست .

به گزارش فوتبالی، حضور  مدافع سال های نه چندان دور تیم ملی،ذوب آهن و باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر فنی ذوب آهن می تواند یکی از تقابل های جذاب بازی پرسپولیس و ذوب آهن باشد.

رحمان رضایی که در دوره افشین قطبی عضو باشگاه پرسپولیس بود و بعد از حضور در ایتالیا به عنوان یک چهره محبوب به پرسپولیس پیوست در زمان حضور در تیم ملی هم در کنار یحیی گل محمدی جزء بازیکنان ثابت بلازویج و برانکو در خط دفاعی بودند. 

رحمان که ابتدای فصل به عنوان سرمربی رایکای بابل انتخاب شد پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان گزینه وی برای مربیگری در تیم جوانان بود اما این پیشنهاد را رد کرد تا در عرصه باشگاهی به کارش ادامه دهد. 

حالا رحمان رضایی به عنوان مدیر فنی در کنار ذوب آهن خواهد بود تا اولین حضور خود را برابر تیم سابق خود و زوج خط دفاعی در تیم ملی یحیی گل محمدی تجربه کند.

رحمان رضایی از جمله لژیونرهای موفق فوتبال ایران است که سال ها در سری آ  ایتالیا بازی کرد و پیراهن تیم ملی را هم بر تن داشت.

 باشگاه ذوب آهن فعلا درباره شرح وظایف و اختیارات رحمان رضایی توضیحاتی نداده است و هنوز مشخص نیست که او روز جمعه در کنار کادر فنی این تیم روی نیمکت حضور خواهد داشت یا خیر.

ذوب آهن درحال حاضر با ۲۶ امتیاز در رتبه سیزدهم قرار دارد و کاندید سقوط به دسته پایین تر است. ذوب آهن این هفته در حالی به مصاف پرسپولیس خواهند رفت که در پایان این بازی قرار است جشن قهرمانی پرسپولیسی ها برگزار شود. ذوب آهن امیدوار است با اضافه شدن رحمان رضایی بازیکن سابق پرسپولیس بتواند در شب جشن قهرمانی این تیم از آنها امتیاز بگیرد.

7655