آنچلوتی درباره لیگ قهرمانان: سعی کنید به فینال برسید، بقیه چیزها دست خداست

آنچلوتی درباره لیگ قهرمانان: سعی کنید به فینال برسید، بقیه چیزها دست خداست

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی سابق ناپولی اعلام کرده برای این تیم آرزوی قهرمانی می‌کند. او اعتقاد دارد تیم‌ها باید با تلاش به فینال برسند و پس از آن همه چیز در دست خداست.

به گزارش فوتبالی، کارلو آنچلوتی سرمربی باسابقه ایتالیایی که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان به همراه میلان و رئال مادرید را در کارنامه خود دارد در جدیدترین گفت و گوی خود با کوریره دلو اسپرت گفته: قهرمانی در لیگ قهرمانان برای یوونتوس به یک فکر دائمی و وسواس تبدیل شده است. یوونتوس لیگ قهرمانان را به چشم یک سرمایه گذاری می‌بیند و از لحاظ احساسی به آن نگاه نمی‌‌کند. به نظر من زمانی که شما به فینال می‌رسید بهترین کار را انجام داده‌اید و بقیه چیزها در دست خدا است.

آنچلوتی در ادامه افزود: غیر قابل پیش بینی بودن مرحله حذفی می‌تواند یک مزیت باشد. بازی‌ها به صورت حذفی برگزار می‌شود و همه بازی‌ها نقش فینال را ایفا می‌کنند. مهم‌ترین مدعیان قهرمانی در لیگ قهرمانان آن‌هایی هستند فتح لیگ قهرمانان را به عنوان یک هدف انتخاب کرده‌اند. پاریسن ژرمن که تا به حال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نرسیده و منچستر سیتی مدعیان اصلی هستند اگرچه تیم فرانسوی بابت برخورد با آتالانتا خیلی راضی نیست.

آنچلوتی که خود سابقه هدایت تیم ناپولی را دارد و جای خود را در میانه فصل به گتوزو داده گفت: برای ناپولی بهترین آرزوها را دارم. حقیقت همیشه جنبه‌های گوناگونی دارد اما حالا کسی به آن‌ توجه نمی‌کند. امروز نه.

1101