خبیری: بازداشت معاون پرسپولیس صحت ندارد/ اشرف: معاون اقتصادی پرسپولیس در باشگاه است

خبیری: بازداشت معاون پرسپولیس صحت ندارد/ اشرف: معاون اقتصادی پرسپولیس در باشگاه است

خبرگزاری فوتبالی- لحظاتی پیش در کانالهای هواداری پرسپولیس و برخی کانالهای خبری، خبری منتشر شد که یکی از معاونان و مدیران باشگاه پرسپولیس (بالاخص معاون اقتصادی پرسپولیس) در ارتباط با پرونده های اقتصادی از سوی مراجع قضایی بازداشت شده است. برخی از ارتباط او با پرونده حسین هدایتی خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، پس از انتشار وسیع این خبر در کانالهای هواداری و فضای مجازی، فوتبالی پیگیر این خبر یا درست تر بگوییم شایعه شد. در این خبر آمده بود که یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس (معاون اقتصادی)که با پرونده باز شده پیرامون منابع و مصارف مالی باشگاه مرتبط بوده، از سوی نهاد‌های نظارتی بازداشت شده است.

در تماس با خبیری معاون باشگاه پرسپولیس پیگیر صحت و سقم این خبر و جزئیات آن شدیم، حسین خبیری در گفت و گو با فوتبالی این خبر را تکذیب و اعلام کرد معاون اقتصادی هم اکنون در باشگاه حضور دارند و بر سر کار خود هستند ، خبیری در ادامه افزود این شایعه ساخته ذهن دشمنان پرسپولیس برای ضربه زدن به این باشگاه هستند.

علیرضا اشرف سرپرست روابط عمومی و مدیر رسانه ای پرسپولیس هم در گفت و گو با فوتبالی گفت معاون اقتصادی پرسپولیس، هم اکنون در باشگاه حضور دارد و خبری که منتشر شده شایعه است.

7655