سریال تمام نشدنی پرسپولیس و طلب برانکو‌؛ وارد فاز «ترس» شد!

سریال تمام نشدنی پرسپولیس و طلب برانکو‌؛ وارد فاز «ترس» شد!

خبرگزاری فوتبالی- بحث شکایت برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق سال‌های گذشته پرسپولیس از این تیم مدت‌هاست به‌عنوان یکی از مشکلات اصلی مدیران باشگاه پرسپولیس مطرح است.

به گزارش فوتبالی، ماجراهای مرد محبوب پرسپولیس با ایرج عرب مدیر وقت باشگاه یکی از اتفاقات نادر و معروف فوتبال ایران بود. درست آنجا که ایرج عرب پشت تریبون قرار می گرفت و به برانکو و هواداران پرسپولیس وعده می داد. دوشنبه ای که هیچ وقت نیامد را داستانش را دیگر همه می دانند و در آخر این قصه ایرج عرب مدیر پیشین لقب یکی از بدترین مدیرهای فوتبالی را به جان خرید و عطای ماندن در این فوتبال را به لقایش بخشید، اما ماجرای برانکو و طلبش از پرسپولیس همچنان به قوت خودش باقی ماند.

وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی باشگاه پرسپولیس محمد حسن انصاری فرد را برای مدت کوتاهی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کردند انصاری فرد تلاش بسیاری کرد تا با فرستادن نماینده حقوقی باشگاه به کرواسی با این مربی کروات به توافق برسد اما خیلی زود و پس از اختلافات انصاریفرد با اعضای هیئت مدیره رسول پناه را جانشین بازیکن سابق این باشگاه کردند تا امورات باشگاه پرسپولیس را در دست بگیرد اما داستان همان داستان قبلی، برانکو و طلبش همچنان پابرجا ماند تا وکلای پروفسور وارد عمل شدند و تاریخ مشخصی برای اتمام ماجراجویی موکلشان در فوتبال ایران به ثبت برسانند شانزدهم مرداد!

روز گذشته سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رسانه رسمی باشگاه اعلام کرد ممکن است تسویه کامل این بدهی زمان بیشتری ببرد. رسول پناه در این باره می گوید می‌خواهیم طلب برانکو را پرداخت کنیم اما بزرگترین مشکل ما الان بحث انتقال پول است. اینکه بخواهیم پول را از ریال به یورو تبدیل کنیم و برای برانکو بفرستیم واقعا کار مشکلی است. ممکن است پول خود برانکو یک یا دو هفته بعد به طور کامل پرداخت شود.

پرداخت پول برانکو بعد از مهلت فیفا شاید به ضرر پرسپولیس تمام شود اما سرپرست باشگاه می گوید نه ایرادی ندارد چون بعد از تاریخ اعلام شده توسط فیفا، ما یک ماه فرصت داریم تا پول برانکو را بدهیم. در بدترین حالت جریمه‌ می‌شویم و این جریمه را می‌دهیم. اگر پرسپولیس تا ۱۶ مردادماه تمام پول را ندهد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته می‌شود اما رسول پناه حتی این نکته را هم نمی پذیرد و می گوید اصلا قرار نیست پنجره نقل و انتقالاتی بسته شود چون بعد از تاریخ اعلامی فیفا ما یک ماه فرصت داریم تا پول برانکو را بدهیم و فقط یک جریمه باید پرداخت کنیم. 

در حال حاضر با ادامه این کش مکش ها هواداران و علاقمندان پرسپولیس این روزها با اعتراض به مدیریت این باشگاه در فضای مجازی وارد داستان ترس از محرومیت شدند. مدیران باشگاه پرسپولیس فعلا سیاست سکوت را در برابر رسانه ها در پیش گرفته اند و بجز رسانه باشگاه پاسخگوی هیچ خبرنگاری نیستند، هواداران پرسپولیس استرس می کشند و برانکو مربی که دوران درخشانی در فوتبال ایران از خود به جای گذاشت با کسب 7 جام در دوران حضور همچنان منتظر دریافت طلب خود از پرسپولیس است. همه منتظر هستند تا ببینند چه اتفاقی می افتد و سرانجام این پرونده چه می شود.

7655