عجیب‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال؛ از سفر به فضا تا خرید خودروی مسلح!

عجیب‌ترین قراردادهای تاریخ فوتبال؛ از سفر به فضا تا خرید خودروی مسلح!

خبرگزاری فوتبالی – تمام قراردادهای فوتبال به مسائل مالی مربوط نیست و بسیاری از بازیکنان دوست دارند شرایط خاصی در متن قرارداد بگنجانند.
به گزارش فوتبالی، رسانه سان انگلیس چند نمونه از عجیب‌ترین قراردادها را منتشر کرده است که خواندن آن‌ها خالی از لطف نیست.

لواندوفسکی و رئال مادرید
تصویری از قرارداد امضا نشده رئال مادرید و لواندوفسکی منتشر شده که علاوه بر دستمزد ۱۶۶ هزارپوندی لوا در آن بندهایی جالبی چون اجازه انجام پاراگلایدر و اسکی و موتورسواری جزئی از آن‌ها بود. رئال مادرید البته با این بندها کاملا مخالفت کرد.

جوزپه رینا و آرمینیا بیله‌فیلد
رینا زمانی که تصمیم داشت با آرمینیا قرارداد امضا کند در قراردادش اعلام کرده باشگاه موظف است هر سال برای او یک خانه بسازد. اشتباه رینا آنجا بود که سایز خانه را اعلام نکرده بود و آرمینیا هم هر سال یک خانه اسباب بازی با استفاده از لگو برایش می‌ساخت!

فرناندو ردوندو و تیم ملی آرژانتین
این مسئله مربوط به قرارداد نیست اما دنیل پاسارلا قوانین خاصی برای خود داشت و حاضر نشد تا ردوندو را به جام جهانی ۹۸ با تیم ملی آرزانتین ببرد.  ردوندو می‌گوید: من در فرم خوبی بودم اما پاسارلا به من گفت از مدل موی من خوشش نمی‌آید. من نفهمیدم این مسئله چه ربطی به فوتبالم دارد و به همین دلیل مدل موهایم را تغییر ندادم و به جام جهانی نرفتم.

گوی مین و اینتراخت فرانکفورت
این بازیکن کنگویی یک درخواست ساده و عجیب از تیم اینتراخت فرانفورت داشت؛ باشگاه باید هزینه کلاس‌های آشپزی همسرش را بدهد! سان به این مسئله اشاره کرده که احتمالا این درخواست بیشتر از آزار دادن باشگاه باعث آسیب رساندن به همسر گوی مین شده است!

شوارتز و ساندرلند
استفان شوارتز در سال ۹۹ به ساندرلند پیوست. در آن زمان بحث سفر به فضا بسیار داغ بود. مدیر ساندرلند می‌گوید: یکی از مشاوران شوارتز قصد داشت تا به فضا سفر کند و بلیت هم گرفته بود و ما هم نگران بودیم خود شوارتز که تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته بود را با خود ببرد و به همین دلیل از همان زمان در این رابطه با او جدی صحبت کردیم تا در قرارداد ذکر شود او به فضا نرود.

هوندا و بوتافوگو
کیسوکه هوندا که هم اکنون در کادر فنی تیم ملی کامبوج عضویت دارد، در تیم بوتافوگو برزیل هم بازی می‌کند. او در زمان قراردادش با این تیم بابت امنیت شهر ریو دو ژانیرو نگران بود و درخواست کرد تا یک خودروی مسلح شده برای او، به عنوان بخشی از قرارداد تهیه شود. چیزی که شوخی به نظر می‌رسید اما بوتافوگو با این مسئله موافقت کرد!

1101