آمار روز؛ سری آ هیجان‌انگیزترین لیگ اروپا است!

آمار روز؛ سری آ هیجان‌انگیزترین لیگ اروپا است!

خبرگزاری فوتبالی – بررسی جداول لیگ‌های معتبر اروپایی نشان می‌دهد لیگ ایتالیا برخلاف تصور همگان رقابتی‌ترین لیگ اروپا است.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بسیاری از علاقه‌مندان فوتبال تصور می‌کنند لیگ ایتالیا، لیگ کم هیجان و خسته کننده‌ای است اما این لیگ کمترین اختلاف امتیاز بین تیم های بالای جدول را دارد و به عبارتی پرهیجان‌ترین لیگ اروپاست.

در این لیگ یوونتوس امسال توانست برای نهمین بار قهرمان شود اما اگر جدول این لیگ را مشاهده کنیم متوجه می شویم بیانکونری تنها ۱ امتیاز بیشتر از تیم دوم یعنی اینترمیلان داشته است.

از سوی دیگر، لیگ برتر انگلیس که همیشه با جذابیت‌هایش شناخته می‌شود این بار بیشترین اختلاف بین تیم قهرمان و تیم دوم را داشته و لیورپولی‌ها با توجه به اختلاف ۱۸ امتیازی با تیم دوم یعنی منچستر سیتی، این لیگ را به رقابتی کاملا یک طرفه تبدیل کرده‌اند.

در دیگر لیگ‌های اروپایی هم اختلافات چندان نزدیک نیست. پاریسن ژرمن با ۱۲ امتیاز اختلاف با مارسی در صدر قرار داشت که لیگ این کشور خاتمه یافت و PSG با توجه به همان اختلاف امتیاز قهرمان اعلام شد. در آلمان هم بایرنی‌ها با ۱۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم یعنی دورتموند فاتح بوندس لیگا شدند. همان فاصله‌ای که قهرمان ایتالیا با تیم پنجم یعنی رم داشت!

1101