زین‌الدین زیدان؛ مرد کامبک‌های اروپایی در رئال مادرید

زین‌الدین زیدان؛ مرد کامبک‌های اروپایی در رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی – زیدان روی نیمکت رئال مادرید کامبک‌های مهمی داشته که باعث امیدواری هواداران رئال برای پیروزی مقابل منچستر سیتی می‌شود.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان به دنبال تاریخ‌سازی مقابل منچستر سیتی است. اگر رئالی‌ها بتوانند سیتی را شکست دهند برای اولین بار از سال ۱۹۷۱ به یک موفقیت دست یافته‌اند. در آن زمان رئال دیدار رفت مقابل واکر اینزبروک را در سانتیاگو برنابئو ۱-۰ شکست خورد اما در اتریش ۲-۰ برنده شد. حالا سال‌ها از آن اتفاق گذشته اما زیدان از زمانی که دستیار آنچلوتی بوده هم با واژه شکست در لیگ قهرمانان بیگانه بوده است.

بازگشت مقابل ولفسبورگ ۱۶-۲۰۱۵
در مرحله یک چهارم نهایی، رئالی‌ها توانستند شکست ۲-۰ را با هتریک رونالدو جبران کنند و به مرحله بعد برسند. گل سوم رونالدو در دقیقه ۸۰ به ثمر رسید.
سکوت در ویسنته کالدرون ۱۷-۲۰۱۶
رئال مادرید در بازی مقابل رفت مقابل اتلتیکو ۳-۰ پیروز شده بود اما در بازی برگشت ۲-۰ عقب بود که درخشش بنزما باعث شد تا ایسکو گلزنی کند و رئال به فینال برسد.
حاشیه مقابل یوونتوس ۱۸-۲۰۱۷
رئال مادرید توانسته بود در ورزشگاه یوونتوس ۳-۰ برنده شود اما در سانتیاگو همه چیز خوب پیش نرفت. بازی ۳-۰ بود که یک پنالتی در لحظه پایانی بازی باعث شد تا در دقیقه ۹۸، رونالدو گل صعود رئالی‌ها را به ثمر برساند.

1101