آمار فاجعه هازارد مقابل منچستر سیتی در اتحاد؛ ۷ سال و یک گل!

آمار فاجعه هازارد مقابل منچستر سیتی در اتحاد؛ ۷ سال و یک گل!

خبرگزاری فوتبالی – ادن هازارد آمار بسیار بدی در ورزشگاه اتحاد دارد که باعث ناامیدی هواداران رئال برای پیروزی مقابل شاگردان گواردیولا می‌شود.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن‌که  ادن هازارد امسال خوب کار نکرده و با توجه به مصدومیتش حتی فرصت چندانی هم برای بازی در لباس رئال پیدا نکرده، بسیاری معتقدند با توجه به سابقه حضور او در انگلیس، هازارد می تواند برگ برنده رئال مقابل سیتی باشد اما او اصلا آمار خوبی در ورزشگاه اتحاد به ثبت نراسنده است.
مهاجم بلژیکی رئال مادرید، ۸ بار در روزشگاه اتحاد (ورزشگاه خانگی منچستر سیتی) حضور پیدا کرده و در این ۸ بار تنها یک گل به ثمر رسانده است. او این یک گل را در مدت ۷ سال حضورش در لیگ برتر به ثمر رسانده که اصلا آمار خوبی به نظر نمی‌رسد. هازارد در بازی مقابل سیتی می‌تواند امید سفید پوشان باشد اما با چنین آماری نمی‌توان احتمال موفقیت او در اتحاد را بالا دانست.

سال گذشته، زمانی که هازارد با رئالی‌ها قرارداد امضا کرد پپ گفت: از نگاه من و با توجه به چیزهایی که در چند سال اخیر در فوتبال انگلیس دیده‌ام، او یک بازیکن با کلاس جهانی است. او خیلی خیلی خوب است و یکی از بهترین بازیکنان است که دیده‌ام.

گفتنی است آخرین باری که هازارد در ورزشگاه اتحاد بازی کرد، چلسی با نتیجه ۶-۰ مقابل سیتیزن‌ها تحقیر شد.

1101