حواشی دنباله‌دار در رم؛ اسمالینگ از لیست جیالوروسی خط خورد!

حواشی دنباله‌دار در رم؛ اسمالینگ از لیست جیالوروسی خط خورد!

خبرگزاری فوتبالی – به دنبال حواشی ایجاد شده در خصوص ادامه حضور اسمالینگ در رم، این بازیکن از لیست اروپایی رم خط خورد.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم رم برای دیدار پنجشنبه شب مقابل سویا در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا اعلام شد که در آن نکات جالب و عجیبی به چشم می‌خورد.

در لیست تیم رم برای بازی مقابل سویا، برونو پرز، راجر ایبانز و نیکولو زانیولو جایگزی نفراتی چون کریس اسمالینگ، مرت چتین و خاویر پاستوره شده‌اند. این تغییر در رم به دنبال عدم توافق تیم رم با منچستر یونایتد بر سر دستمزد و قرارداد کریس اسمالینگ شکل گرفته است. یونایتدی‌ها نه تنها با تمدید قرارداد قرضی اسمالینگ برای حضور در رم موافقت نکردند بلکه برای ادامه حضور اسمالینگ در رم و بازی های لیگ اروپا از رم برای هر بازی اسمالینگ مبلغی طلب کرده‌اند که رم این مسئله را نپذیرفت و به همین دلیل اسمالینگ در بازی پنجشنبه شب حضور نخواهد داشت. داویده زاپاکوستا هم به دلیل مصدومیت دیگر غایب تیم رم خواهد بود.

لیست تیم رم برای بازی مقابل سویا به شرح زیر است:
پائو لوپز، آنتونیو میرانته، برونو پرز، راجر ایبانز، فازیو، جیان لوکا مانچینی، داویده سانتون، اسپیناتزولا، کولاروف، برایان کریستانته، دیاوارا، جاستین کلایورت، هنریک مخیتاریان، لورنزو پلگرینی، برورنو کارلوس پرز، چنگیز اوندر، جردن ورتو، گونزالو ویار، زانیولو،‌ژکو، کالینیچ

1101