گلف بازی کردن محصول آکادمی بارسلونا سوژه شد

گلف بازی کردن محصول آکادمی بارسلونا سوژه شد

خبرگزاری فوتبالی - بازیکنان برخی تیم های لالیگایی در حال حاضر در تعطیلات هستند و برخی به نظر می رسد که همچنان حواسشان به شبکه های اجتماعی و هوادارانشان هست. یکی از این نمونه ها رافینیا محصول آکادمی بارسلونا است که تصاویری از گلف بازی کردن خودش در کنار برخی از دوستانش منتشر کرده است.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر کسی نمی داند که آیا رافینیا تخصصی در گلف دارد یا نه اما در شبکه های اجتماعی با او شوخی های زیادی انجام شد. او سعی کرده که از عینک و کلاه به سبک گلف بازهای حرفه ای استفاده کند و تیپ سراسر سفیدی را هم مورد استفاده قرار داده است.

خیلی از بازیکنان سلتا با رافینیا شوخی کرده اند و سعی کرده اند که او را دست بیاندازند. اکثر انها گفته اند که نمی دانسته اند که این بازیکن بلد است که گلف بازی کند. البته هم تیمی های سابقش بارسلونا نظیر سرجی روبرتو، جوردی آلبا و مارک بارترا هم با او شوخی کرده اند و گفته اند که در این لباس خیلی خوش تیپ شده است یا این که با این تیپ قصد فریب دادن دیگران را دارد!

در سالهای اخیر گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید به عنوان فوتبالیستی شناخته می شد که بیشترین علاقه را به گلف دارد اما به نظر می رسد که او تنها نیست و رافینیا نیز عاشق این رشته ورزشی است!

4125