منچستریونایتد کوتاه آمد/ بر خلاف میل سولشر، جدایی الکسیس قطعی شد

منچستریونایتد کوتاه آمد/ بر خلاف میل سولشر، جدایی الکسیس قطعی شد

خبرگزاری فوتبالی - منچستریونایتد در مقابل فشارهای الکسیس سانچز کوتاه آمد و بر خلاف نظر سولشر پذیرفت که این مهاجم شیلیایی در این تابستان جدا شود.

به گزارش فوتبالی، عملکرد خوب الکسیس در هفته های اخیر باعث شده بود تا سرمربی منچستریونایتد خواستار بازگشت وی در فصل آینده شود اما الکسیس که فقط یک سال دیگر از قراردادش مانده بود هیچ علاقه ای به ماندن در تیم نداشت.

سایت ایتالیایی کوریره دلوا سرا گزارش داده است که مدیر اینتر با منچستریونایتد برای انتقال الکسیس سانچز به مبلغ 15 میلیون یورو به توافق رسیده است. البته این توافق بعد از بازی اینتر و ختافه در لیگ اروپا در روز چهارشنبه به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

سولشر می خواست که بازیکن شیلیایی برای فصل آینده به یونایتد برگردد و به شیاطین سرخ در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند اما به هر صورت جدایی وی باعث شد تا شیاطین سرخ از پرداخت دستمزد وی راحت شوند. بدین ترتیب آنها می توانند از پول فروش وی و دستمزدش برای خرید جیدون سانچو مهاجم انگلیسی دورتموند استفاده کنند. سانچو هدف اصلی منچستریونایتد در نقل و انتقالات تابستانی است که به خرید وی نزدیک شدند. الکسیس بدین ترتیب زوج لوکاکو در ترکیب اینتر خواهد بود هر چند که باید دید که آیا کونته روی نیمکت نراتزوری ها می ماند یا نه.

4125