ممفیس دپای: کاملا آماده‌ام و از یووه نمی‌ترسیم

ممفیس دپای: کاملا آماده‌ام و از یووه نمی‌ترسیم

خبرگزاری فوتبالی - ممفیس دپای، مهاجم لیون، خود را برای بازی با یوونتوس کاملا آماده‌ می‌داند و انگیزه‌ی ویژه‌ای برای این بازی دارد.

به گزارش فوتبالی، دپای معتقد است که با قوانینی که در این فصل از چمپیونزلیگ وجود دارد، تمامی تیم ها شانس یکسانی برای قهرمانی دارند. مهاجم هلندی که به تازگی از مصدومیت بازگشته است خود را برای بازی برگشت مقابل یووه کاملا آماده می‌داند. لیون در بازی رفت، یوونتوس را با یک گل شکست داده بود. ممفیس دپای به سایت یوفا گفت:" برد یک بر صفر لیون مقابل یوونتوس اولین دیداری بود که بعد از مصدومیتم می‌دیدم و روحیه‌ای که در تیم بود، خیلی مرا خوشحال کرد. یووه خوب بازی نمی کرد. اما اکنون پس از ماه ها، وضعیت کاملاً متفاوت است. آنها بازی های زیادی انجام داده‌اند، بنابراین از بسیاری از جنبه ها متفاوت شده‌اند. من آماده ام. این تنها چیزی است که با جدیت می‌توانم بگویم."

دیپای در مورد قوانین جدیدی که در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد گفت:" با قوانین جدید، هر کسی می تواند شانس های خود را داشته باشد. همانطور که می دانید از مرحله‌ی بعد فقط یک بازی وجود دارد و یوونتوس تجربه‌ی بالایی در این زمینه در لیگ قهرمانان دارد. برعکس، ما بازیکنان جوان زیادی داریم که از فشار بازی در فینال و لیگ قهرمانان اروپا تجربه زیادی ندارند. باید ببینیم چه می‌شود. می دانم که تیم بسیار مشتاقی داریم و قطعاً نمی ترسیم."

1470