هدیه خوشمزه همسر ایموبیله به چیرو در پی کسب کفش طلا

هدیه خوشمزه همسر ایموبیله به چیرو در پی کسب کفش طلا

خبرگزاری فوتبالی - چیرو ایموبیله بی تردید یکی از بهترین فصل های عمر خود را پشت سر گذاشت چرا که توانست با ثبت 36 گل جایزه آقای گلی سری آ و کفش طلا را از آن خود کند. بدین ترتیب پس از سیزده سال کفش طلا به فوتبال ایتالیا رفت. نفر قبلی فرانچسکو توتی بود که در سال 2007 این جایزه را کسب کرده بود.

به گزارش فوتبالی، مهاجم لاتزیو این روزها با پایان فصل تعطیلاتش را در یک قایق تفریحی سپری می کند که همسرش جسیکا مالنا می خواست به شکل جالبی دریافت کفش طلا توسط وی را تبریک بگوید. در حقیقت همسر ایموبیله خوشمزه ترین جایزه ممکن را برای وی آماده کرد: یک کیک یادبود که تصویر کفش طلا بر روی آن نقش بسته است. 

ایموبیله هرگز فصل 20-2019 را از یاد نمی برد چرا که پس از سالها توانست کفش طلا را از دست رونالدو و مسی خارج کند و این جایزه را به صورت انفرادی کسب کرد. او سومین بازیکن ایتالیایی است که این جایزه را می برد، نفرات قبلی لوکا تونی و فرانچسکو توتی بودند.

مهاجم لاتزیو هفته های پایانی درخشانی داشت و توانست که در هفته های پایانی از کریستیانو رونالدو و روبرت لواندوفسکی سبقت بگیرد. بازیکن ایتالیایی کاری کرد تا پس از یازده سال کفش طلا از لالیگا خارج شود. این مهاجم این روزها در قایق تفریحی اجاره ای در اطراف سواحل مدیترانه قرار دارد و سعی می کند که از حضور در کنار دوستانش و همسرش جسیکا ملنا لذت ببرد.

4125