فرر: بارسلونا باید وابستگی خود از مسی را از بین ببرد

فرر: بارسلونا باید وابستگی خود از مسی را از بین ببرد

خبرگزاری فوتبالی - آلبرت فرر، مدافع سال های دور بارسلونا، معتقد است آبی و اناری پوشان باید از لیونل مسی مستقل شوند و ترکیب جدیدی را امتحان کنند.

به گزارش فوتبالی، آلبرت فرر معتقد است که اتکای بیش از حد بارسلونا به لیونل مسی، دلیل شکست های بارسلونا در این فصل از لالیگا بوده است. اگر چه بارسلونا در شش فصل اخیر فقط دو بار قهرمانیِ لالیگا را از دست داده است اما به اعتقاد مدافع سابق بارسلونا، این تیم نمی‌تواند برای همیشه به مسی وابسته باشد. فرر در گفتگو با فور فور تو گفت:" من خیلی نگران احساس لئو نیستم. ما انتظار داریم چون او یک برنده است. او می خواهد برای همه چیز به رقابت بپردازد و لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد. من فکر می کنم تا زمان بازنشستگی در بارسلونا حضور خواهد داشت. او عاشق بارسلونا، تیم و باشگاه است. این یک وضعیت بی نظیر است. هیچ تیم دیگری نمی تواند بگوید که خیلی به کسی وابسته است، بارسلونا باید از لئو مسی مستقل شود، اما او هنوز بهترین است و لحظه ای که توپ را به او می دهید، کاری خارق العاده انجام می‌دهد. این نشانه خوبی است که بارسلونا هنوز مسی را در اختیار دارد، اما بازیکنان دیگر باید بیشتر بازی کنند، بنابراین همه چیز نباید به مسی وابسته باشد. ممکن است مهار مسی دشوار باشد، اما او گاهی اوقات محاصره می شود، بنابراین به روش های دیگری نیاز دارید. بارسلونا باید سایر بازیکنان را نیز بسیار مهم کند و کارهای متفاوتی را برای کمک به آن ها انجام دهد. آنها اکنون گزینه های خوبی مثل آنسو فاتی را دارند."

فرر در ادامه در مورد تغییر سیستم بارسلونا گفت:" وقتی بازیکنانی در سطح مسی و سرخیو بوسکتس دارید، پیدا کردن بازیکن جایگزین دشوار است، اما بازیکنان جدید باید وارد سیستم شوند و پیشرفت کنند.آنها ممکن است به آزمایش سیستم های مختلف نیاز داشته باشند. بله، چهار سه سه فلسفه بارسلونا است، اما من فکر می کنم آنها باید برای امتحان کردن موارد مختلف در فلسفه‌شان انعطاف پذیر باشند. این مهم است."

1470