مهاجم ختافه: بازی مقابل اینتر بزرگترین بازی زندگی‌ام است

مهاجم ختافه: بازی مقابل اینتر بزرگترین بازی زندگی‌ام است

خبرگزاری فوتبالی - جیسون رمسیه رو، وینگر اسپانیایی ختافه که در اصل عضو باشگاه والنسیاست و به طور قرضی در ختافه حضور دارد از بازی مقابل اینتر در لیگ اروپا به عنوان بزرگ ترین بازیِ زندگی‌اش یاد کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن که سابقه‌ی حضور مقابل رئال مادرید و بارسلونا را هم دارد از بازی مقابل اینتر به عنوان بزرگترین بازی در زندگی‌اش یاد کرد. بازی ختافه مقابل اینتر روز 15 مرداد در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد. جیسون رمسیه رو در این فصل سه بار برای تیمش در لیگ اروپا به میدان رفته است. جیسون در گفتگو با تِله مادرید گفت:" این مهم ترین بازی در سطح باشگاهی در زندگی من است. چالشی که واقعاً می تواند مرا به شرایط بسیار بهتری برساند و برای ما بسیار حائز اهمیت است که خودمان را نشان دهیم. ما امید خیلی زیادی داریم و فشاری را روی خود حس نمی‌کنیم چرا که در جایگاهی قرار داریم که در حال حاضر شایستگیِ آن را داریم."

گفتنی است که ختافه لالیگا را در جایگاه هشتم به پایان برد و اکنون منتظر شروع مجدد لیگ اروپاست اما اینتر میلان با هدایت آنتونیو کونته عملکرد بسیار خوبی در سری آ داشت و با کسب 82 امتیاز دوم شد. اینتر در سه بازی اخیرش کلین شیت کرده و در چهار بازی آخر خود شکست ناپذیر بوده است."

1470