تمجید ویژه‌ی مورینیو از ستاره‌ی برزیلی تاتنهام

تمجید ویژه‌ی مورینیو از ستاره‌ی برزیلی تاتنهام

خبرگزاری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام، معتقد است که لوکاس در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و همه کار برای تاتنهام انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، لوکاس مورا در این فصل 47 بار برای تاتنهام به میدان رفت و در مجموع 7 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد. لوکاس با مصدومیت هایی طولانی مدت مثل مصدومیت هری کین مواجه نشد و در مقاطع مختلف فصل با بازی در پست های متفاوت به تیمش کمک کرده است. مسئله‌ای که مورد توجه مورینیو قرار داشته و معتقد است که لوکاس می‌تواند الگویی برای سایر تیم باشد.

ژوزه مورینیو در گفتگو با وبسایت رسمی باشگاه تاتنهام گفت:" با وجود تمام مشكلاتی كه داشتیم ، لوكاس از معدود بازیکنانی است كه از وقتی كه من به اینجا آمدم هرگز دست از تلاش نکشید. جدای از خستگی شدیدی که به خاطر حضورش در بازی های مختلف داشت، او در طول فصل همه کار برای ما انجام داد. او در هر پستی بازی کرد. وقتی مهاجم نداشتیم به عنوان مهاجم بازی کرد. استراحتی نداشت، مجبور بود در هر مسابقه‌ای حضور داشته باشد. این واقعا شگفت انگیز است و این به دیگران نشان می دهد که لوکاس یک بازیکن ثابت است که همواره خود را برای تیم فدا می‌کند. ما بازیکنان بیشتری داریم که این چنین هستند و من مربیِ خوش شانسی هستم، اما لوکاس واقعا مثال خوبی است."

1470