انتقاد بیل از هواداران رئال: این‌ها برعکس رفتار می‌کنند

انتقاد بیل از هواداران رئال: این‌ها برعکس رفتار می‌کنند

خبرگزاری فوتبالی - گرت بیل اوضاع خوبی در رئال مادرید ندارد. هواداران خواستار جدایی او هستند اما خودش هیچ تمایلی برای جدا شدن از رئال مادرید ندارد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل معقتد است که نظراتی که هواداران در مورد جدایی او می‌دهند روی اعتماد به نفسش تاثیر می‌گذارد. زیدان به او اعتقادی ندارد و همواره او را روی نیمکت قرار می‌دهد، با این حال وکیل بیل معتقد است که هیچ جایی بهتر از رئال مادرید برای گرت بیل وجود ندارد. بیل 7 سال است که در رئال مادرید حضور دارد و هنوز هم مشخص نیست که او تا کِی در این باشگاه خواهد ماند، اما هواداران به طور مشخصی از عملکردش ناراضی هستند، بیل در این باره گفت:" این بزرگ‌ترین سؤال است زیرا اگر عملکرد خوبی درون زمین ندارید، انتظار دارید که طرفدارانتان پشت سر شما باشند و برای بهتر شدن از شما حمایت کنند چرا که این باعث خوشحال شدن آنها هم می شود. اما به نظر می رسد که این‌ها کاملا برعکس عمل می کنند."

گرت بیل در ادامه‌ی انتقاداتش از هواداران رئال گفت:" آنها فقط سوت می زنند و شما را هو می‌کنند و این باعث می شود که احساس بدتری داشته باشید و اعتماد به نفس خود را از دست بدهید، در نتیجه بدتر بازی می کنید، که باعث می شود آنها بیشتر ناراحت شوند. این رفتار مخصوص هواداران رئال مادرید است. در باشگاه های دیگر هم گاهی این کار را انجام می دهند، اما رئال مادرید به طور ویژه‌ای به خاطر این قضیه شناخته شده است. ممکن است یک فرصت آسان را برای به ثمر رساندن گل از دست داده باشم و سوت ها به سمت من روانه شوند و شما فکر می کنید اعتماد به نفس من در حال حاضر کم شده است زیرا فرصتی آسان را برای گلزنی از دست داده‌ام و به نظر می رسد که فرصت های بعدی را هم از دست می‌دهم و گل برایم کوچک می‌شود. این مثل گلف است؛ گل فقط کوچکتر می شود."

1470