شاه‌علی دوست: جایگاه دهم جدول برای سایپا می‌تواند واقعی نباشد

شاه‌علی دوست: جایگاه دهم جدول برای سایپا می‌تواند واقعی نباشد

خبرگزاری فوتبالی- کاپیتان تیم سایپا اعتقاد دارد با توجه به جوانگرایی این تیم در لیگ نوزدهم، نارنجی پوشان در آینده به موفقیت خواهند رسید.

به گزارش فوتبالی، روزبه شاه علی دوست کاپیتان با تجربه سایپا در خصوص شرایط این تیم در لیگ نوزدهم اظهار داشت: وقتی ابتدای فصل جوان گرایی کردیم، می شد پیش بینی کرد سال سختی را تجربه کنیم. سایپا و ابراهیم صادقی  به جوان ها بها دادند به نظرم این موضوع بسیار با ارزش است. 15 بازیکن سایپا در رده تیم امید بودند تعدادی از آنها برای حضور در تیم امید ایران دعوت می شدند. به اعتقاد من این پوست اندازی، در آینده سایپا را به موفقیت خواهد رساند.

بازیکن سایپا در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط فشرده انتهای جدول فکر می کند در لیگ برتر می ماند یا خیر افزود: بعد از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع بیماری کرونا شرایط حفظ آمادگی بدنی و فنی تیم بسیار سخت بود اما بعد از شروع دوباره لیگ برتر ما در مقابل استقلال، سپاهان و شهرخودرو که مدعیان قهرمانی بودند 3 امتیاز کسب کردیم. قبل از بازی هفته بیست و هفتم ما با 24 امتیاز در رده چهاردهم بودیم اما با کسب سه امتیاز مقابل ماشین سازی حالا با 27 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار داریم و این در حالیست که فاصله امتیازی سایپا با تیم شانزدهم شاهین شهرداری بوشهر فقط 26 امتیاز است. فراموش نکنید سایپا در لیگ نوزدهم از داوری هم بسیار آسیب دید و امتیاز های مهمی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: همان طور که رده چهاردهم جایگاه واقعی سایپا نبود الان هم رده دهم جایگاه واقعی سایپا نیست! ممکن است با یک شکست چند رتبه سقوط کنیم پس در 3 بازی پیش رو باید بسیار هوشیار باشیم. سه بازی سخت و حساس مقابل فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس داریم پس در زمان باقی مانده باید خیلی خوب تمرین کنیم تا اتفاق بدی رخ ندهد.

شاه‌علی دوست در پایان در خصوص رویارویی با فولاد خوزستان و جواد نکونام گفت: افتخار بازی کنار نکونام را در سایپا داشتم، می دانم او چقدرسخت کوش است و همین موضوع یعنی بازی سختی مقابل تیم او داریم. با توجه به مهره هایی که فولاد در اختیار دارد بازی سختی را در روز 20 مرداد برابر این تیم پیش بینی می کنم.

9697