احتمال بازگشت حقیقی به پرسپولیس/ علیرضا نیمکت نشین رادو می شود؟

احتمال بازگشت حقیقی به پرسپولیس/ علیرضا نیمکت نشین رادو می شود؟

خبرگزاری فوتبالی- علیرضا حقیقی در دیدار نساجی مقابل پرسپولیس موفق شد عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد تا زمزمه های بازگشت او به پرسپولیس بیشتر به گوش برسد.

به گزارش فوتبالی، علیرضا حقیقی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس طی مدت اخیر حضور در ایران بارها علاقه خودش به پرسپولیس را ابراز کرده است. طی سال‌های اخیر هر بار بحث جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس مطرح شد، صحبت‌هایی در خصوص بازگشت علیرضا حقیقی به جمع قرمزها نیز شنیده می شد.

حقیقی که فوتبال خود را در ایران و لیگ برتر با حضور در پرسپولیس شروع کرد و در جام‌جهانی 2014 برزیل به لباس تیم‌ملی هم رسید بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال ایران برای لیگ نوزدهم دوباره به ایران برگشت و در ترکیب نساجی مازندران تبدیل به دروازه‌بان ثابت شد. حقیقی طی این مدت بارها در صحبت‌هایش از علاقه به پرسپولیس و بازگشت به این تیم صحبت کرده است.

حقیقی که خود را پسر پرسپولیس می داند در جدیدترین صحبت های خود با یکی از رسانه ها اعلام کرد که آماده بازگشت به پرسپولیس است و هرگز برای بازگشت به پرسپولیس مشکلی ندارد، اما نظر نهایی را در این رابطه باید کادر فنی پرسپولیس و مربیان این تیم بدهند، صحبت‌هایی که نشان می‌دهد شاید حقیقی با توجه به جدایی بیرانوند و حضور وی در آنتورپ بلژیک علاقه زیادی دارد تا به جمع پرسپولیسی ها برگردد.

حقیقی در بازی برابر پرسپولیس و در حالی که با گل زیبای روح الله باقری از پرسپولیس جلو بودند، با خطایی که به نظر بسیاری از کارشناسان داوری پنالتی نبود یک ضربه پنالتی به پرسپولیسی‌ها هدیه داد و همان توپ توسط علی علیپور به گل تبدیل شد تا بازی به تساوی کشیده شود. در ادامه بازی حقیقی توانست به خوبی چند بار مانع گلزنی پرسپولیسی‌ها شود. او به خصوص در نیمه دوم، بازی بسیار خوب و مطمئنی را به نمایش گذاشت و دروازه تیم شهر خسته بعد از آن پنالتی بسته ماند. 

به نظر می‌رسد حقیقی در دیدار برابر پرسپولیس انگیزه‌های بیشتری داشت و می‌خواست خودش را نشان بدهد. طبیعتا سرخ‌پوشان برای فصل آینده به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید می‌گردند تا حداقل یک دروازه بان دوم خوب داشته باشند، از این رو علیرضا با درخشش خود به نوعی پیام خاصی برای یحیی گل‌محمدی و همکارانش فرستاد.

اما آنچه مشخص است کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی در صحبت های خود با حمایت از رادوشوویچ او را گلر ثابت پرسپولیس برای فصل بعد می دانند و اگر علیرضا حقیقی کاندید حضور در این تیم باشد باید برای حضور در ترکیب این تیم در کنار نیمکت نشینی با رادو به رقابت بپردازد.

سوال اینجاست که آیا حقیقی راضی می شود به عنوان دروازه بان ذخیره به پرسپولیس برگردد؟ یا اگر برگردد حاشیه ای ایجاد نمی کند؟ واقعیت این است که حضور حقیقی در پرسپولیس و مساله نیمکت نشینی وی می تواند حاشیه های زیادی داشته باشد، اما با توصیه هایی که برانکو به کادر فنی پرسپولیس داشت برای جلوگیری از افت رادو و تقویت قفس توری این تیم باید یک رقیب جدی برای او به خدمت بگیرند. شاید خیلی از کارشناسان و علاقمندان به فوتبال معتقد باشند حضور دوباره حقیقی می تواند به دعوت مجدد وی به تیم ملی کمک کند اما حضور در یک تیم شهرستانی و پر طرفدار مانند نساجی که با مربی جدید خود محمود فکری دوباره اوج گرفته است می تواند به همان اندازه در کانون توجه قرار گیرد و مانند محمد رشید مظاهری در تیم تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شود.

در سال های گذشته و پس از مشکلاتی که در دوران حضور سوشا مکانی در خط دروازه پرسپولیس وجود داشت، پرسپولیس در خط دروازه همواره از دو دروازه بان آماده مانند بیرانوند و رادوشویچ بهره برده و قطعا در کنار خط دفاعی خوب و مستحکم پرسپولیس یکی از ارکان موفقیت های این تیم در پنج سال اخیر بوده است، مساله ای که در باشگاه رقیب استقلال و مربی دروازبانان آن بهزاد غلامپور اعتقادی به آن ندارد و در این فصل ترجیح داد یک رقیب در سطح گلر دوم برای رقابت با حسینی جذب کنند که همین موضوع یکی از دلایل افت حسینی در این فصل بود.

حال باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل چه دروازه بانی جانشین علیرضا بیرانوند برای رقابت با رادو خواهد شد. آیا چراغ سبز های حقیقی و عملکرد خوب او در نساجی می تواند ضامن حضور مجدد وی در پایان فصل بود یا نه.

7655