چهره روز، خرید احتمالی یحیی اتفاق ویژه بازی با ذوب آهن

چهره روز، خرید احتمالی یحیی اتفاق ویژه بازی با ذوب آهن

خبرگزاری فوتبالی- حضور مدافع راست ذوب آهن در ترکیب ثابت این تیم می تواند اتفاق ویژه بازی پرسپولیس و ذوب آهن باشد.

به گزارش فوتبالی، مدافع راست و وینگر ذوب آهن که در تیررس باشگاه پرسپولیس قرار دارد ، گفته می شود که در سر لیست یحیی گل محمدی قرار دارد و به احتمال فراوان فصل آینده راهی تهران شود می توان به عنوان اتفاق ویژه بازی تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از آن نام برد.

دانیال اسماعیلی فر که طی فصل جاری تیم‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور را خواهان خود می‌دید در ادامه با مخالفت باشگاه ذوب آهن برای جدایی مواجه شد تا فصل نوزدهم را در اصفهان و سبزپوشان پشت سر بگذارد، اکنون اما گفته می‌شود با توجه به شناختی که یحیی گل محمدی از این بازیکن تکنیکی و گلزن در تیم‌های تراکتور و ذوب آهن داشته، مذاکرات ابتدایی برای پرسپولیسی شدنش به سرانجام رسیده و او لیگ بیستم را بعد از مذاکره نهایی با مدیران این باشگاه با پیراهن پرسپولیس به کار ادامه خواهد داد.

قطعا بازی روز جمعه پرسپولیس و ذوب آهن می تواند با حضور دانیال اسماعیلی فر توجهات را به سمت خود جلب کرده و شاهد نمایش خوبی از وی در این بازی باشیم. با توجه به اینکه ذوب آهن جزء 7 تیم کاندید برای سقوط به دسته اول فوتبال کشور است قطعا بازیکنان این تیم و دانیال اسماعیلی فر سعی می کنند با انگیزه و تلاش بیشتری در زمین حاضر شوند تا سرخپوشان پایتخت را که در پایان بازی و پس از سوت داور مسابقه قرار است جشن قهرمانی بگیرند را متوقف کند.

وینگر 27 ساله حال حاضر ذوب آهن که از او به عنوان اولین خرید پرسپولیس در فصل آینده و بازار نقل و انتقالات نام برده می شود، در پایان فصل نوزدهم قراردادش با این تیم خاتمه خواهد یافت و به نظر می‌رسد مشکل خاصی برای مذاکره با او از سوی پرسپولیسی‌ها به وجود نیاید. البته این در حالیست که همچنان گزینه خرید یحیی مد نظر  استقلال و سپاهان رقبای همیشگی پرسپولیس در نقل و انتقالات که به عنوان مشتری جدی این بازیکن خواهان به خدمت گرفتن او هستند، قرار دارد، باید دید یحیی گل محمدی می تواند شاگردش را برای حضور در پرسپولیس ترغیب کند یا خیر.

7655