آینده جهانبخش چه خواهد شد؟ فعلا صبر کنید

آینده جهانبخش چه خواهد شد؟ فعلا صبر کنید

خبرگزاری فوتبالی- آینده علیرضا جهانبخش در کدام تیم رقم خواهد خورد؟

به گزارش فوتبالی، این سوالی است که قطعا هواداران بازیکن ایرانی برایتون به دنبال پاسخش هستند. علیرضا فصل خوبی را در برایتون پشت سر نگذاشت و فقط در 10 بازی از 38 دیدار برایتون در رقابتهای لیگ جزیره، برای تیمش بازی کرد که در هیچ کدام از آنها، 90 دقیقه در میدان نبود.

رسانه‌های انگلیسی مدعی‌اند که کار علیرضا با برایتون تمام شده و او فصل آینده در تیمی دیگر بازی خواهد کرد. عده‌ای مقصد او را هلند و یکی از تیمهای بزرگ این کشور مثل آژاکس و آیندهون می‌دانند و رسانه‌های ترکیه‌ای هم که از علاقه باشگاههای بزرگ این کشور به جذب علیرضا خبر می‌دهند.

در چنین شرایطی مدیر برنامه‌های جهانبخش، پاسخ به این سوال که مقصد علیرضا کجاست را به زمانی دیگر موکول کرده است.

امیر هاشمی‌مقدم به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: شرایط علیرضا در برایتون ایده‌ال نبود اما مدیران این باشگاه دوست دارند که او کماکان در این تیم بماند. هنوز سه سال از قرارداد او با برایتون باقیمانده و به نظرم تا زمانی که درباره جزئیات این قرارداد با مدیران باشگاه انگلیسی صحبت نکنیم، نمی‌شود گفت که جدایی او از برایتون قطعی شده است.

هاشمی‌مقدم ادعای رسانه‌های ترکیه‌ای مبنی بر دیدار جهانبخش با مارک اوورمارس مدیر تیم آژاکس را تکذیب می‌کند و درباره پیشنهاد تیم‌های هلندی به علیرضا می‌گوید: علیرضا از کشورهای مختلفی پیشنهاد دارد. از هلند گرفته تا آلمان و ایتالیا اما هنوز هیچ چیزی درباره آینده او مشخص نیست و فقط می‌توانم این را بگویم علیرضا سعی می‌کند بهترین تصمیم ممکن را درباره آینده‌اش بگیرد.

1984