ناراحتی مورینیو از تلفط اشتباه اسمش: من ژوزه هستم نه خوزه!

ناراحتی مورینیو از تلفط اشتباه اسمش: من ژوزه هستم نه خوزه!

خبرگزاری فوتبالی - انتشار تیزر مستند " همه یا هیچ: تاتنهام هاتسپر " باعث شرمندگی بسیاری از هواداران و مفسران شده چرا که مورینیو در آن عنوان می‌کند که بسیاری نامش را اشتباه تلفط می‌کنند. 

به گزارش فوتبالی، مجموعه مستندهای ورزشی آمازون روی فصل 20 - 2019 تیم شمال لندن تمرکز کرده و قصد دارد تصاویری از این فصل دراماتیک برای آنها را منتشر کند. تیزر جدید این مجموعه که در صفحه توییتر دی آنی مک منتشر شده نشان می‌دهد که مورینیو درباره اهمیت تلفط درست اسامی تاکید دارد و می‌گوید: " من از این که اسامی را اشتباه تلفظ کنم متنفرم پسر. "

مربی پرتغالی پس از این که از تلفظ صحیح نام خانوادگی تانگانگا، مدافع جوان تیمش، اطمینان حاصل می‌کند به او می‌گوید: " همه اسم من را اشتباه می‌گویند. همه من را خوزه خطاب می‌کنند. من خوزه نیستم. من ژوزه هستم. "

مورینیو علاقه‌ای به حضور افراد مرتبط با این مستند آمازون در کمپ تمرینی تیمش پس از قبول هدایت تاتنهام در ماه نوامبر نداشت و تاکید کرد که پس از پایان این کار نیز آن را تماشا نخواهد کرد. تاریخ نهایی انتشار این مجموعه هنوز به صورت دقیق اعلام نشده است اما گفته می‌شود که درباره شرایط سخت این تیم لیگ برتری در طول فصل 20 - 2019 خواهد بود. 

1811