بیانیه معنادار سپاهان؛ نگذارید واقعیت آشکار شود

بیانیه معنادار سپاهان؛ نگذارید واقعیت آشکار شود

خبرگزاری فوتبالی- امید نورافکن کماکان سوژه اصلی بازی استقلال و سپاهان است.

به گزارش فوتبالی، استقلالی‌ها معتقدند نورافکن شروع کننده درگیری با وریا بوده و در برابر کاپیتان تیم سابقش از الفاظ زشتی استفاده کرده است.

آرش رضاوند هافبک استقلال که به خاطر برخوردش با نورافکن در نیمه اول از میدان اخراج شد، در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان گفته که فکر می‌کند بازیکن سپاهان به کاپیتان آبی‌ها فحاشی کرده است. او گفته یک بازیکن نباید گذشته‌اش را فراموش کند و خود او سعی کرده همیشه احترام بزرگترهایش را در زمین مسابقه نگه دارد.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سابق استقلال با لحن تندتری درباره نورافکن صحبت کرده و به خبرورزشی گفته: نورافکن اول باید بگذارد در این فوتبال کاره‌ای بشود و دو تا بازی ملی انجام بدهد بعد برای بقیه شاخ و شانه بکشد. دیدیم که چطور قلعه‌نویی لب خط نبود بعضی‌ها لات‌بازی درآوردند.

در چنین شرایطی باشگاه سپاهان نظر دیگری درباره اتفاقات نیمه اول بازی استقلال و سپاهان دارد و در دفاع از بازیکنش بیانیه‌ای منتشر کرده که نشان می‌دهد از دید این باشگاه، نورافکن مقصر جنجال نیمه اول نبوده است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: به بازیکنان در باشگاه استقلال و همچنین پیشکسوتان عزیز این باشگاه پیشنهاد می‌کنیم که در مورد بازیکن تیم سپاهان بخصوص امید نورافکن صحبت نکنند.به طور قطع صحبت کردن در مورد اصل اتقاقی که افتاد و حرف‌هایی که از طرف بعضی از بازیکنان و کادر حریف نسبت در جریان اتفاقات نیمه اول و بین دو نیمه در راهروی خروج خطاب به نورافکن و کادر داوری زده شده، واقعیت ها را آشکار می‌کند و به ضرر این عزیزان خواهد بود.

شاید بد نبود سپاهانی‌ها به جای کد دادن، اصل ماجرا را می‌گفتند تا مشخص شود که دلیل اصلی جنجال نیمه اول بازی استقلال و سپاهان چه بوده است.

1984