آنسو فاتی و بند فسخ قرارداد باورنکردنی؛ مرد چهارصد میلیون یورویی!

آنسو فاتی و بند فسخ قرارداد باورنکردنی؛ مرد چهارصد میلیون یورویی!

خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا می‌خواهد بند فسخ گران قیمتی برای فاتی در قرارداد این بازیکن قرار داد.

به گزارش فوتبالی، حفظ آنسو فاتی به یکی از مهم‌تریم اولویت‌های بارسلونا تبدیل شده است. این بازیکن کم سن و سال که امسال برای اولین بار به تیم اصلی اضافه شده حالا قرار است قراردادش با شرایطی عجیب تمدید شود.

بارسا در اواخر سال ۲۰۱۹ قرارداد فاتی را تا ژوئن ۲۰۲۲ تمدید کرد و بند فسخ ۱۷۰ میلیون یورویی برای او قرار داد اما همچنان می‌خواهد کاری کند که خطر جدایی این بازیکن احساس نشود. به همین دلیل مدیران بارسلونا می‌خواهند بند فسخ قرارداد فاتی را تا ۴۰۰ میلیون یورو افزایش دهند که مبلغی باورنکردنی برای خرید یک بازیکن در شرایط اقتصادی فعلی است. پیشنهاد بارسلونا برای افزایش بند فسخ فاتی به زودی رسانه‌ای می‌شود تا دیگر خبر علاقه باشگاه‌های انگلیسی به فاتی شنیده شود. نکته جالب این جاست بارسلونا هیچ مخالفتی با شرایط فاتی نخواهد داشت و تمام حرف‌های او را در ملاقات رسمی گوش خواهد کرد.

فاتی ۱۷ ساله که محصول آکادمی بارسلونا است امسال توانسته ۲۴ بازی برای آبی و اناری پوشان انجام دهد و ۷ گل برای آن‌ها به ثمر برساند که با توجه به سنش آمار بسیار خوبی است. فاتی که متولد گینه بیسائو است به تازگی تابعیت اسپانیا را گرفته است.

1101