چالش مهم کورتوا؛ تا به حال مقابل منچستر سیتی کلین شیت نداشته!

چالش مهم کورتوا؛ تا به حال مقابل منچستر سیتی کلین شیت نداشته!

خبرگزاری فوتبالی – کورتوا مقابل تیم منچستر سیتی آمار بسیار بدی دارد.

به گزارش فوتبالی، تیبو کورتوا یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بوده که در قهرمانی امسال این تیم در لالیگا هم نقشی اساسی داشته و ۲۱ با کلین شیت کرده است. او اگر در بازی مقابل سیتی بتواند یک کلین شیت دیگر ثبت کند می‌تواند به هم تیمي‌هایش کمک کند تا به مرحله بعد صعود کنند اما این مسئله کار آسانی نیست زیرا کورتوا آمار بسیار بدی مقابل منچستر سیتی دارد.

دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید در ۹ بازی که مقابل منچستر سیتی انام داده ۱۱ گل دریافت کرده که میانگین دریافت بیش از یک گل در هر بازی را برای او ثبت کرده است. بدترین نمایش تیبو کورتوا مقابل سیتی هم با پیراهن چلسی رقم خورده که در سال ۲۰۱۶ از سرخیو آگوئرو ۳ گل دریافت کرد. بهترین نمایش او هم  در بازی جام حذفی سیتی مقابل چلسی رقم خورد که لندنی‌ها ۵-۱ رقیب را شکست دادند اما باز هم او گل دریافت کرد.

در لیگ قهرمانان اروپا، کورتوا در ۸ بازی برای رئال مادرید ۳ کلین شیت ثبت کرده. او برای چلسی ۵ بار و برای اتلتیکو مادرید هم ۵ بار کلین شیت ثبت کرده است.

جمعه روز سرنوشت کورتوا است. باید دید او می‌تواند به هم‌تیمی‌هایش در راه صعود کمک کند یا به همراه رئال مادرید حذف می‌شود.

1101