مدیرعامل مس: هیچ مذاکره‌ای با قلعه نویی نکردیم

مدیرعامل مس: هیچ مذاکره‌ای با قلعه نویی نکردیم

خبرگزاری فوتبالی-مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره برخی صحبت ها پیرامون مذاکره با امیر قلعه نویی برای فصل بعد نیز گفت: موضوع آقای قلعه نویی متاسفانه از چند هفته پیش که در اوج هفته های حساس لیگ بودیم، مطرح شد که قویا این موضوع را تکذیب می کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا،محمود محمودی نیا با اشاره به بازی روز گذشته تیم مس کرمان با نیروی زمینی گفت: روز گذشته بازی سختی داشتیم و پیش بینی این بازی سخت را از قبل کرده بودیم. نیروی زمینی انصافا در زمین خودش خیلی خوب بازی می کند و تقریبا تمامی تیم های حریفش را تحت فشار سنگین قرار می دهد.

وی با اشاره اینکه نیروی زمینی به شدت به امتیاز گرفتن از این بازی نیاز داشت گفت: به جرات می توان گفت از دقیقه یک تا ۹۶، نیروی زمینی به تیم ما فشار وارد کرد و به آقای روانخواه بابت این بازی روان و خوب تیم نیروی زمینی باید تبریک گفت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با تاکید بر اینکه بچه های ما ارزش این سه امتیاز را خیلی خوب می دانستند افزود: خداروشکر بچه ها سختکوشانه و خیلی خوب جنگیدند و سه امتیاز ارزشمند این هفته را کسب کردند.

محمودنیا با اشاره به بازی فینال‌گونه این تیم با آلومینیوم در هفته آینده برای صعود مس کرمان به لیگ برتر گفت: مردم کرمان بر روی تیم مس کرمان خیلی متعصب هستند و انتظار شش ساله برای بازگشت به لیگ برتر دارند و انصافا نیز در این مدت از این تیم حمایت های بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن مس کرمان برای صعود به لیگ برتر گفت: در ۶ سال گذشته، بهترین فرصت برای صعود به لیگ برتر را امسال داریم. کرمان هم سخت افزارهای ورزشی خیلی خوبی دارد و هم هوادارانی دارد که واقعا دلشان برای تیم مس کرمان می تپد و انشالله با دعای خیر مردم بتوانیم به لیگ برتر صعود پیدا کنیم و امیدواریم با حمایت های صورت گرفته حتی بتوانیم سال بعد نیز در لیگ برتر خودنمایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره برخی صحبت ها پیرامون مذاکره با امیر قلعه نویی برای فصل بعد نیز گفت: موضوع آقای قلعه نویی متاسفانه از چند هفته پیش که در اوج هفته های حساس لیگ بودیم، مطرح شد که قویا این موضوع را تکذیب می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آقای قلعه نویی خیلی حرفه ای است و در شرایطی که دارای تیم بوده، با هیچ تیمی قطعا مذاکره نخواهد کرد گفت: تیم مس کرمان همیشه اخلاق مدار بوده و به هیچ عنوان وارد این موضوع نشده و تمامی تمرکز تیم هم اکنون بر روی صعود به لیگ برتر است و برای مربی فصل آینده هنوز فکری نکرده ایم.

محمودی نیا با اشاره به اینکه خیلی از تیم های لیگ برتری دوست دارند «مجتبی حسینی» سرمربی فصل آینده آنها باشد افزود: در شش هفته گذشته برخی از تیم های لیگ برتری با بنده درباره آقای حسینی صحبت کردند که نه آقای حسینی و نه باشگاه وارد این موضوع نشده و مس کرمان نیز مانند خیلی از تیم ها می تواند به دنبال مجتبی حسینی باشد.

7575