سیمئونه و نیمکت ۲۶۰ میلیون یورویی در دیدار مقابل لایپزیش

سیمئونه و نیمکت ۲۶۰ میلیون یورویی در دیدار مقابل لایپزیش

خبرگزاری فوتبالی – تیم اتلتیکو مادرید اخیرا خریدهای جالب توجهی انجام داده است. آن‌ها توماس لمار، آلوارو موراتا، ژائو فلیکس را جذب کرده‌اند اما هیچکدام به اندازه‌ پولی که برای آن‌ها خرج شده، برای اتلتیکو مادرید مفید نبوده‌اند.

به گزارش فوتبالی، این سه خرید زیر نظر سیمئونه خیلی خوب کار نکرده‌اند اما انتظار دارند هر سه نفر آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی مقابل لایپزیش به میدان بروند. هر چند که به احتمال زیاد هیچکدام در بازی حضور پیدا نخواهند کرد.

لمار که با مبلغ ۷۲ میلیون یورو در تابستان ۲۰۱۸ به جمع اتلتیکویی‌ها پیوست در ۸ بازی اخیر تنها ۲۸ دقیقه به میدان رفته است. آلوارو موراتا به اندازه لمار هزینه برای اتلتیکویی‌ها نتراشیده و به طور قرضی از چلسی به مادرید رفت تا در نهایت با مبلغ ۵۵ میلیون یورو قراردادش قطعی شود. او با ۱۶ گل، بهترین گلزن فصل روخی بلانکو است اما باز هم به نظر می‌رسد سیمئونه به دیگو کاستا اعتماد بیشتری داشته باشد و او مقابل لایپزیش از ابتدا به میدان رود.

ژائو فیکس هم که ۱۲۷ میلیون یورو برای اتلتیکویی‌ها آب خورد در فصل اول حضورش در اتلتیکو بیشتر مصدوم بوده و انتظارات را برآورده نکرده است. حالا ممکن است سیمئونه در بازی مقبل لاپزیش هر سه بازیکن را که مجموعا ۲۶۰ میلیون یورو برای جذبشان هزینه کرده را بیرون بگذارد و با بازیکنان دیگری وارد زمین مسابقه شود.

1101