«جدایی کونته از اینتر» به زودی اکران می‌شود؛ آلگری و پوچتینو در راه میلان

«جدایی کونته از اینتر» به زودی اکران می‌شود؛ آلگری و پوچتینو در راه میلان

خبرگزاری فوتبالی – ممکن است آنتونیو کونته به همین زودی از اینتر خداحافظی کند.

به گزارش فوتبالی، در حالی که چند هفته پیش همه چیز در شهر میلان برای آبی و مشکی پوشان عالی به نظر می‌رسید و آن‌ها مشکلی احساس نمی‌کردند اما به نظر می‌رسد پروژه ۳ ساله کونته به پایان رسیده و این مربی در فکر جدایی از اینتر است.

کونته در مصاحبه آخر خود از مدیران اینتر انتقاد کرده و اعلام کرده بود که علاقه چندانی به انجام نقل و انتقالات و تقویت تیم وجود ندارد. کونته گفته: سال سختی برای شخص من بود. خیلی سخت. فکر نمی‌کنم که بازیکنان دیده باشند که کارهایی که انجام داده‌اند تحسین شود. فکر نمی‌کنم عملکرد بازیکنان آن طور که باید و شاید از طرف باشگاه حمایت شد و ما از باشگاه حمایت کمی دریافت کردیم.

سرمربی آبی و مشکی پوشان گفته: باید رشد کنیم و در هر زمینه‌‌ای بهتر شویم. این مسئله درباره بیرون از زمین چمن هم صدق می‌کند و یک باشگاه بزرگ باید از بازیکنانش حمایت کند. درباره این مسئله پس از پایان لیگ صحبت می‌کنیم. باید مدیریت را ببینم و با او صحبت کنم. او در حال حاضر در چین است.

در همین زمینه برخی از رسانه‌ها خبر داده‌اند ممکن است به زودی ماسیمیلیانو آلگری جانشین کونته در اینتر میلان شود و برخی دیگر مانند توتو اسپورت هم اطلاه داده‌اند که احتمال دارد پوچتینو هدایت اینتر را بر عهده گیرد.

1101