واران درباره بازی مقابل منچستر سیتی: هر تیمی در روز مسابقه بهتر باشد برنده می‌شود

واران درباره بازی مقابل منچستر سیتی: هر تیمی در روز مسابقه بهتر باشد برنده می‌شود

خبرگزاری فوتبالی - رافائل واران در پیامی که در حساب‌های رئال مادرید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده گفته: می‌خواهیم هر روز برنده شویم. ما رئال مادرید هستیم.

به گزارش فوتبالی، واران در ادامه این پیام گفته: می‌خواهیم تا هر چیزی ممکن است را برنده شویم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنیم. بازی‌های چندانی پیش رو نداریم و زمان کافی برای آماده کردن خودمان داریم (برای بازی مقابل سیتی). بهترین تیم در روز مسابقه برنده خواهد شد. با عطش فراوان برای موفقیت وارد زمین خواهیم شد.

مدافع فرانسوی رئالی‌ها در ادامه گفت: یک بازی سخت مقابل یک تیم خوب داریم. بازی اولی (رفت) دیداری با کیفیتی بالا بود که توسط جزئیات کوچک هدایت شد. هر دو تیم می‌خواهند توپ را در اختیار داشته باشند. هر دو تیم هجومی هستند و تمرکز بالایی نیاز دارند. بازی‌هایی که جزئیات کوچک در آن‌ها مهم است، بهترین دیدارهای لیگ قهرمانان هستند. این‌ها دلایلی هستند که باعث می‌شود ما لیگ قهرمانان را دوست داشته باشیم.

واران در پایان گفت: می‌دانیم که در این چند سال اخیر، چیزی کسب کرده‌ایم که فوق‌العاده بوده است. کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که با تجربه راهمان را ادامه دهیم و به جزئیات توجه کنیم. حالا اندکی آرام‌تر هستیم و تله‌هایی که باید از آن‌ها عبور کنیم را می‌شناسیم. تجربیات زیادی داریم اما سخت است تا در هر بازی برنده شویم، موفقیت‌ها را تکرار کنیم و همیشه در صدر باشیم.

1101