بخت‌های اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ از نظر آرسن ونگر

بخت‌های اصلی قهرمانی در چمپیونزلیگ از نظر آرسن ونگر

خبرگزاری فوتبالی - آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال معتقد است که دو باشگاه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن که تاکنون موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشده‌اند، در این فصل شانس بالایی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارند.

به گزارش فوتبالی، ونگر معتقد است که دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن از شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برخوردارند، شانسی بیشتر از بارسلونا، بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید. آرسن ونگر گفت:" وقتی مقابل آتالانتا یا اتلتیکو مادرید بازی می‌کنید، هر اتفاقی می تواند رخ دهد. اما برای من، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن دو تیمی هستند که بیشترین پتانسیل را برای قهرمانی دارند."

ونگر معتقد است که سطح فوتبال اروپا نسبت به سه یا چهار سال گذشته افت کرده و این افت روی تمامی تیم ها از جمله پی اس جی اثر گذاشته است. او گفت:" احساس می کنم که آنها کمی کمتر از سه یا چهار سال پیش قوی هستند. به طور ایده آل ممکن است سه تا چهار سال پیش در تمامی پست‌ها کمی کامل‌تر بوده باشند. این رقابت‌ها نیز قوی‌تر بوند. من فکر می کنم که سطح کیفیت فوتبال اروپا کاهش یافته است اما پاری سن ژرمن هنوز هم در بین سه تیم برتر اروپا قرار دارد. نباید به دنبال توجیه های دروغین باشیم چرا که پی اس جی هنوز قهرمان چمپیونزلیگ نشده. حتی رئال مادرید که طی 10، 15 سال گذشته گاهی در این رقابت ها ناکام می‌ماند، توانست سه بار پیاپی قهرمان شود."

1470