پیشنهاد جدید آرسنال برای تمدید قرارداد اوبامیانگ

پیشنهاد جدید آرسنال برای تمدید قرارداد اوبامیانگ

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه آرسنال، پیشنهاد جدید خود را برای تمدید قرارداد پیر امریک اوبامیانگ مطرح کرده است. میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، اخیرا به طور علنی تمایلش برای ماندنِ این مهاجم گابونی را ابراز کرده است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال آماده‌ی تمدید قرارداد با پیر امریک اوبامیانگ است. این مهاجم 31 ساله اکنون در موضع قدرت قرار دارد چرا که با عملکرد خوبش در فینال جام حذفی انگلیس، نظر سرمربی و هواداران آرسنال را به سوی خود جلب کرده است و همه خواستارِ ماندن او هستند. به گفته‌ی نشریه‌ی میرور انگلیس، پیشنهاد جدیدی که باشگاه آرسنال به پیر امریک اوبامیانگ ارائه داده شامل تمدید قرارداد سه ساله به همراه دستمزد هفتگی 250 هزار پوند است.

قرارداد فعلی این مهاجم گابونی تا تابستان سال آینده اعتبار دارد و در صورت عدم تمدید قرارداد، شانس جدایی اوبامیانگ در این تابستان بسیار زیاد خواهد بود. اوبامیانگ در قرارداد فعلی‌اش به طور هفتگی 180 هزار پوند دستمزد دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد که باشگاه آرسنال با توجه به پیشنهاداتی که برای اوبامیانگ مطرح هست، سعی کرده تا در پیشنهاد جدیدش، دستمزد هفتگی اوبامیانگ را 70 هزار پوند افزایش دهد تا بتواند رضایت این مهاجم 31 ساله را برای ماندن در آرسنال جلب کند.

1470