فردیناند: اوبامیانگ مانند کسانی رفتار می‌کند که می‌خواهند بروند

فردیناند: اوبامیانگ مانند کسانی رفتار می‌کند که می‌خواهند بروند

خبرگزاری فوتبالی - ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که پیر امریک اوبامیانگ تصمیمش را برای جدایی از آرسنال گرفته است.

به گزارش فوتبالی، به اعتقاد ریو فردیناند، اوبامیانگ تصمیمش را برای جدایی از باشگاه از قبل گرفته است و قهرمانی آرسنال در جام حذفی، تاثیری روی تصمیم او نمی‌گذارد. قرارداد اوبامیانگ تا تابستان سال آینده اعتبار دارد. اوبامیانگ از پاسخ به سوالات درمورد آینده‌اش طفره رفت، که به نظرِ ریو فردیناند این به معنای این است که او می‌خواهد جدا شود. فردیناند گفت:" من احساس می کنم یا تاکنون مذاکراتی با آرسنال انجام نشده است، که من فکر نمی‌کنم این گونه باشد، یا او قبلاً تصمیمش را گرفته و قصد دارد برود. آرسنال باید تمام تلاش خود را بکند تا این بازیکن مجبور به ماندن شود. این دیدگاه من است. اگر من به باشگاه متعهد هستم باید بمانم، این لحظه ایست که باید تصمیمِ نهایی مشخص شود."

ریو فردیناند در ادامه افزود:" او مانند كسی به نظر می رسد كه در حال حاضر به دنبال جای دیگری است. آرسنال باید تمام تلاش خود را بکند تا بتواند این پسر را نگه دارد. به ثمر رساندن 70 گل در 109 بازی، بیانگر عملکرد خوب اوست. گلِ دومی که او به چلسی زد بسیار زیبا و باور نکردنی بود."

1470