خشم انگلیسی‌ها از مهمانی مجلل ستاره سابق منچستریونایتد در بازگشت قرنطینه

خشم انگلیسی‌ها از مهمانی مجلل ستاره سابق منچستریونایتد در بازگشت قرنطینه

خبرگزاری فوتبالی - پل اسکولز ستاره سابق منچستریونایتد در عمارتش در اولدهام یک مهمانی بسیار مجلل برگزار کرد، آن هم درست در روزی که قوانین جدیدی در مورد قرنطینه در انگلیس اعمال شد.

به گزارش فوتبالی، اسطوره منچستریونایتد، در اولین روز بعد از اعمال قوانین جدید برای قرنطینه در شمال غرب انگلیس، مراسم تولد مجلل و باشکوهی را برای تولد بیست و یک سالگی پدرش آرون برگزار کرد. از تصاویر پخش شده از این جشن مشخص است که آرون، پسر اسکولز در حال خواندن برای مهمانان است و تی شرتی تحت عنوان "زنده از قرنطینه" را به تن دارد در حالی که مهمانان به هیچ وجه قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمی کنند و در حال رقصیدن هستند.

پل اسکولز

این مهمانی در خانه 3.5 میلیون پوندی اسکولز در اولدهام برگزار شد و تا ساعت 2:30 بامداد به طول انجامید. این در حالیست که مسئولان منطقه اولدهام، مردم را از مهمانی گرفتن منع کرده اند.

بسیاری از شخصیت های تلویزیونی از اسکولز انتقاد کرده اند و گفته اند که به عنوان فردی که 66 بار پیراهن تیم ملی انگلیس را به تن کرده، برگزاری این مهمانی نشان می دهد که او الگوی مناسبی برای مردم نیست چرا که خطر شیوع بیماری و به خطر انداختن جان مردم را افزایش داده است. همسایه های اسکولز نیز ار رفتار وی ابراز ناراحتی کرده اند. البته نزدیکان ستاره سابق یونایتد گفته اند که این مهمانی از هفته ها پیش برنامه ریزی شده بود و امکان لغو آن وجود نداشته است.

4125