عکس؛ راهپیمایی خیابانی در حمایت از حضور دروگبا در انتخابات!

عکس؛ راهپیمایی خیابانی در حمایت از حضور دروگبا در انتخابات!

خبرگزاری فوتبالی - دیدیه دروگبا اسطوره ساحل عاجی سابق چلسی با استقبال هزاران هوادار شیفته خود در پی شرکت کردن در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشورش مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، دروگبای 42 ساله پس از اعلام کاندیداتوری در آبیجان، پایتخت اقتصادی ساحل عاج باید با چهار نفر برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کشورش رقابت کند. انتخابات فدراسیون فوتبال ساحل عاج قرار است که در روز پانزدهم شهریور برگزار شود. 

مهاجم سابق چلسی امیدوار است که موفقیت های دوران فوتبالش به او کمک کند تا بتواند برنده انتخابات شود. هواداران دروگبا به خیابان آمدند و با پارچه نوشته و پیراهن های ستاره محبوبشان از او حمایت کردند.

البته دروگبا با وجود محبوبیت شدیدش میان هواداران همچنان به برنده شدن در انتخابات مشخص نیست. دروگبا نیاز دارند تا سه تیم از لیگ دسته اول فرانسه و دو تیم از دسته های پایین تر از او حمایت کنند. او که دو بار جایزه بهترین بازیکن سال آفریقا را از آن خود کرده است، باید حمایت نمایندگان مربیان، پزشکان، بازیکنان فعلی و سابق و داوران را جلب کند. اما مشکل اصلی این جاست که اتحادیه فوتبالیست های ساحل عاج از او حمایت نمی کند. 

دروگبا پیشنهاد مربیگری در چلسی را رد کرده چرا که می خواهد در کمپین ریاست فدراسیون موفق شود. وی اظهار داشت:" فوتبال ورزشی است که به همه تعلق دارد. فوتبال مردم را دور هم جمع می کند و متحد می کند.  می بینیم که امروز مردم زیادی در مقابل مقر فدراسیون فوتبال ساحل عاج جمع شده اند. تردیدی نیست که شرایط فوتبال ما بد است و به همین خاطر تلاش می کنیم تا به تولد دوباره فوتبال در ساحل عاج کمک کنیم."

4125