مقصد احتمالی هافبک کروات بارسلونا مشخص شد: سویا

مقصد احتمالی هافبک کروات بارسلونا مشخص شد: سویا

خبرگزاری فوتبالی - ایوان راکیتیچ هافبک 32 ساله و کروات بارسلونا به نظر می رسد که آماده ترک نیوکمپ می شود و مقصد احتمالی خود را مشخص کرده است. این بازیکن می خواهد به تیم سابقش سویا ملحق شود. در حقیقت راکیتیچ شیفته سویا است و بارها گفته است که دوست دارد فوتبالش را در پیزخوان تمام کند. او در شهر سویا با همسرش راکل مائوری آشنا شد و خاطرات خوبی از بازی در زمین سویا دارد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد راکیتیچ با بارسلونا در سال 2021 به اتمام می رسد و از زمان آخرین تمدید در مارس 2017 هیچ تماسی برای افزایش دستمزد یا تمدید گرفته نشده است. حالا ایوان در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش با کاتالان ها می تواند به سویا برگردد تا هم به زندگی در اسپانیا ادامه بدهد و هم به شهر محبوبش برگردد.

بارسلونا به راکیتیچ به عنوان بازیکنی که شش سال به تیم خدمت گرفته احترام می گذارد و از تصمیم وی حمایت خواهد کرد. کاتالان ها برای فروش راکیتیچ به سویا 10 میلیون یورو طلب کرده اند که برای بازیکنی که فقط یک سال از قرارداشد مانده رقم معقولی به شمار می رود.به هر صورت به نظر می رسد که راکیتیچ این روزها آماده بازگشت به سویا می شود. تیمی که با آن موفقیت های زیادی کسب کرده است و بدین ترتیب به عنوان یک بازیکن باتجربه می تواند به تیم لوپتگی کمک کند. ایوان در سه سال و نیم حضور در سویا 149 بازی انجام داد، 32 گل زد و 41 پاس گل داد.

4125