جنجال در اینتر؛ آلگری جای کونته را می‌گیرد؟

جنجال در اینتر؛ آلگری جای کونته را می‌گیرد؟

خبرگزاری فوتبالی - به ادعای برخی رسانه‌ها ممکن است آنتونیو کونته توسط سران اینتر از کار برکنار شود و ماسیمیلیانو آلگری جایگزین او شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته آنتونیو کونته در اظهار نظر هایی جنجالی انتقادات تندی را بر علیه سران باشگاه اینتر روانه کرد و گفت که آن‌ها هوای بازیکنان و باشگاه را ندارند و به طور کامل از تیم حمایت نمی‌کنند، به طوری که فقط هنگام پیروزی خود را جزئی از اینتر می‌دانند. کونته همچنین از این که نمی‌تواند به طور مداوم با مدیر باشگاه در ارتباط باشد گله کرد، چرا که او بیشتر وقتش را در چین است. اظهاراتی که می‌تواند موجب خشم مالکان چینیِ اینتر شود.

به گفته‌ی گاتزتا دلو اسپورت، در حالی که اخراجِ آنتونیو کونته از اینتر بعید به نظر می‌رسید، اگر او نتواند روابط مثبتی را با مدیران باشگاه داشته باشد مجبور به ترک سن سیرو در این تابستان خواهد شد. همچنین به گفته‌ی اسپورت مدیاست، اگر مذاکرات کونته با مدیر باشگاه به خوبی پیش نرود، او از این باشگاه کنار گذاشته شده و ماسیمیلیانو آلگری جایگزین او خواهد شد.

گفتنی است که مکس آلگری پس از ترک یوونتوس اکنون بدون تیم است و اینتر میلان می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای او باشد، به خصوص که با جوزپه ماروتا هم رابطه‌ی خوبی دارد. باید دید که روابط آنتونیو کونته با مدیران باشگاه به چه شکل پیش خواهد رفت. اینتر در این فصل عملکرد خوبی داشت و در جایگاه دوم سری آ قرار گرفت.

1470