لو رفتن قرارداد لواندوفسکی با رئال مادرید پس از هفت سال

لو رفتن قرارداد لواندوفسکی با رئال مادرید پس از هفت سال

خبرگزاری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید پیش قرارداد دریافت کرده بود اما در نهایت آن را امضا نکرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از هفت سال جزئیات پیش قرارداد لواندوفسکی با رئال مادرید لو رفته است. در این قرارداد که توسط "اونت اسپورت" منتشر شده است، جزئیاتی در مورد قرارداد مهاجم لهستانی وقت دورتموند با رئال مادرید به چشم می خورد، از دستمزد گرفته تا پاداش انتقال، زمان دریافت دستمزد و حتی محدودیت ها و ممنوعیت انجام فعالیت های ورزشی در زمان پیوستن به رئال مادرید.

اریخ این قرارداد مربوط به دسامبر 2013 است اما لواندوفسکی نتوانست آن را امضا کند چرا که هنوز شش ماه تا پایان قراردادش با دورتموند مانده بود و بر اساس قانون نمی توانست قرارداد امضا کند.بازیکن لواندوفسکی با بایرن به توافق شفاهی رسیده بود و شاید ترجیح داد که به قولش به باواریایی ها پایبند بماند.

ر این قرارداد نکات جالبی به چشم می خورد: لواندوفسکی با اتمام قراردادش با بایرن می توانست رایگان به رئال ملحق شود اما رئال مادرید 10.957.650 یورو به صورت نقد به عنوان پاداش قرارداد در نظر گرفته شده بود که این مبلغ باید در 10 فوریه 2015 پرداخت می شد. از سویی او مثل سایر بازیکنان رئال مادرید قراردادش را در دو قسط در 10 فوریه و 10 ژولای دریافت می کرد که دستمزد سالانه اش 8.609.590 یورو بود و قرار بود که تا 30 ژوئن 2020 به مدت شش سال با رئال قرارداد ببندد. خوزه آنخل سانچز و مانوئل ردوندو به نمایندگی از رئال مادرید این قرارداد را امضا کرده اند و البته در این قرارداد ذکر شده که مهاجم لهستانی مثل سایر بازیکنان رئال مادرید از انجام فعالیت های خطرناک منع خواهد شد: سوار شدن به موتورسیکلت، استفاده از جت اسکی، پرش با پاراگلایدر یا هر گونه فعالیت مشابه.

در نهایت لواندوفسکی ترجیح داد که به بایرن مونیخ ملحق شود و مسیرش از برنابئو جدا شد.

4125