پدیده بایرن مونیخ: همیشه می‌خواستم بازیگر شوم؛ چلسی تیم محبوبم بود

پدیده بایرن مونیخ: همیشه می‌خواستم بازیگر شوم؛ چلسی تیم محبوبم بود

خبرگزاری فوتبالی - آلفونس دیویس پدیده فصل بایرن مونیخ در مصاحبه ای با The Players Tribune گفت که رویا و هدفش همیشه بازیگر شدن بوده است اما اولویتش فوتبال است. بازیکن بایرن مونیخ گفت:" همیشه می خواستم بازیگر شوم و هنوز هم می خواهم اما فوتبال برایم در اولویت است."

به گزارش فوتبالی، دیویس 19 ساله در ژانویه 2019 به بایرن مونیخ ملحق شد و دو بوندسلیگا و دو جام حذفی کسب کرد اما امسال فصل شکوفایی او بود. این مدافع کناری در پنج سالگی به عنوان پناهجو به کانادا رفت. او در آن جا در تیم ادمونتون استرایکرز بازی کرد اما هماهنگی آسانی نداشت. خودش تعریف می کند:" در 12 سالگی با تاخیر به تمرینات می رسیدم چون باید از برادران کوچک ترم مراقبت می کردم. والدینم سر کار بودند و نمی توانستند از آنها مراقبت کنند."

البته دیویس می گوید که همیشه رویاهایی داشته است:" وقتی می خوابیدم، خواب می دیدم که ستاره بزرگی در فوتبال اروپا شده ام، گلهای زیادی می زنم و ده ها هزار هوادار از گلهایم خوشحالی می کنند. در آن زمان پدرم همیشه بازیهای چلسی را تماشا می کرد و من هم به یکی از طرفداران آنها تبدیل  شده بودم."

دیویس در 14 سالگی به ونکوور وایتکپس ملحق شد و مجبور شد که خانه اش را تعریف کند.او می گوید :" نگرانی های زیادی داشتم چرا که از خانه ام در ادمونتون جدا می شدم و خیلی خجالتی بودم. در مورد موفقیتم تردیدهای زیادی داشتم. همیشه از خودم می پرسیدم که آیا امکانش هست یا نه. حالا در بایرن حضور دارم و امیدوارم که در بیشترین زمان ممکن در آلمان بمانم. هر چقدر بیشتر بمانم، بهتر است."

4125