رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه فوتبال دنیا؛ بارسلونا دوم شد

رئال مادرید ارزشمندترین باشگاه فوتبال دنیا؛ بارسلونا دوم شد

خبرگزاری فوتبالی - نشریه معتبر فوربس در گزارشی ارزشمندترین باشگاه های ورزشی دنیا را اعلام کرد که رئال مادرید در میان تیم های فوتبال بالاتر از بقیه قرار دارد. در حقیقت رئال مادرید با 4240 میلیون دلار ششمین باشگاه ورزشی ارزشمند جهان است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه دالاس کابویز در رشته فوتبال امریکایی ارزشمندترین باشگاه فوتبال جهان با ارزش 5.5 میلیارد دلار است. تیم بیسبال نیویورک یانکیز با پنج میلیارد دلار در رده دوم قرار گرفته است. بعد از آن نوبت سه باشگاه بسکتبال است: نیویورک نیکس با 4.6 میلیارد دلار، لس آنجلس لیکرز با 4.4 میلیارد دلار و گلدن استیت با 4.3 میلیارد دلار.

اولین باشگاه فوتبال این لیست، رئال مادرید است که در رده ششم قرار گرفته است. بارسلونا با 4020 میلیون دلار بعد از تیم فوتبال امریکایی پتریوتس با 4.1 میلیارد دلار در رده هشتم قرار گرفته است. تیم فوتبال امریکایی نیویورک جیانتس با 3.9 میلیارد دلار در رده نهم جای گرفته است و منچستریونایتد با 3310 میلیون دلار در رده دهم قرار گرفته است. برای این که باشگاه فوتبال دیگری را در این رده بندی پیدا کنیم باید تا رده 24 پایین برویم تا به بایرن مونیخ برسیم. رئال و بارسا در سالهای اخیر از نظر ورزشی و اقتصادی به دو باشگاه پیشگام در فوتبال دنیا تبدیل شده اند.

4125